In een interview met Computer and Videogames heeft Electronic Arts losgelaten dat men bezig is met het plannen van een nieuwe James Bond game die speciaal voor de PC ontworpen zal zijn. Men is namelijk niet van plan om GoldenEye: Rogue Agent, de volgende James Bond game voor consoles, rechtstreeks naar de PC te porten, dit omdat eisen de voor FPS games op de PC duidelijk anders zijn dan die op consoles.

Het interview gaat verder vooral inhoudelijk in op Rogue Agent, waaronder de opvallende afwezigheid van bestuurbare voertuigen en de grotere hoeveelheid actie ten opzichte van de vorige GoldenEye game, ontwikkeld door Rare op de Nintendo 64. Ook wordt het gebruik van gadgets aangekaart: There are gadgets in the game, but they're not the traditional inventory-surfing style of gadgets. They're things that when you have them, they're more context-sensitive; and also some of your weaponry is very gadget-like, like the ability to create a napalm slick for example and then ignite it, those sorts of things. The gadgets are much more offensive in nature and they're basically worked into your golden eye. Het volledige interview is hier na te lezen. GoldenEye: Rogue Agent staat geplanned om in de herfst van dit jaar op de markt te komen.