Dungeon Siege: interview met Scott Bilas | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Dungeon Siege begint al goed te vorderen en over het veel besproken Skrit-scripting systeem begint ook al steeds meer duidelijk te worden. Het zal voor de experts namelijk ook mogelijk worden om de engine zelf aan te pa en met enige programmeerkennis.

SiegeWorks (onderdeel van RPGplanet) had een interview met Scott Bilas over de werking van dit Skrit. Voor meer info is er ook een speciale reference-pagina online geplaatst.SW: You had mentioned that the game will ship with tons of docs built-in. What types of docs will be included?

Scott Bilas: All exported types and functions are kind of self-documenting. You can dump the game's enums, cla es, functions (with params), etc and it's pretty self-explanatory. On top of this we'll be trying to put text descriptions of each function, cla , and parameters in where it helps, but I don't know how much time we'll be able to spend on that.Mocht je dus serieuze intere e hebben in het ombouwen van een eigen RPG dan moet je deze zeker in het oog houden. Zeker nu Dungeon Siege dé Diablo2-killer wordt genoemd.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou