Nieuws
Fortnite

Dune komt naar Fortnite

Dat blijkt uit gelekte illustraties

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn illustraties gelekt waaruit blijkt dat er personages en elementen uit de nieuwe Dune-film naar Fortnite komen.

Zo is er een laadscherm te zien waarin twee hoofdpersonages van de film poseren in de woestijn, met een zandworm op de achtergrond. 

Ook is er een illustratie met diverse ontgrendelbare Fortnite-items uitgelekt. Daarin wordt benadrukt dat de personages Chani en Paul Atreides ontgrendelbare skins zijn, alsmede diverse items en poses gebaseerd op de film.

Fornite staat er de laatste jaren bekend om dat het diverse personages uit films, series, comics en games een gastrol geeft. Eerder volgden bijvoorbeeld al Marvel- en DC-personages, Aloy uit Horizon Zero Dawn, Master Chief uit Halo en de Xenomorph uit de Alien-franchise.

De samenwerking met de door Warner Bros. uitgegeven film Dune is nog niet officieel aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

We Happy Few-studio werkt aan verhalende third-person game Nieuwe Dota 2-hero aangekondigd in de vorm van Marci
9

Reacties op: Dune komt naar Fortnite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Tad

    • 18 oktober 2021 12:49
    Ik bedoel, ik word er moe van alles wat een beetje een serieuze toon heeft en een groot deel van m'n jeugd was een bijna bespottende slappe poging tot comedy krijgt… Maar ik waardeer op een zeker niveau in ieder geval dat ze niet alleen maar van de film uit gaan, sinds de Maker Hooks daar nog niet opdoken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 18 oktober 2021 13:24
    @Tad
    Niet zo aanstellen. :) Dit is toch leuk voor de Dune fans die Fortnite spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 18 oktober 2021 14:02
    @ShadowKiller Laat mij toch even mopperen, soms waardeer ik dingen beter wanneer ze in hun waarde worden gelaten in plaats van uitgemelkt zonder al te veel liefde voor hetgene wat ze melken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 oktober 2021 14:23
    @Tad

    Liet Kynes had maker hooks vast vlak voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 19 oktober 2021 00:23
    @coola Ahh, klopt, goed punt. Ik moet wel zeggen, de film was redelijk goed/trouw aan de boeken. Kynes was ietwat een token (ras/)geslachts wijziging en , maar de actrice was erg goed in haar rol. Had ik wel respect voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 18 oktober 2021 13:46
    Snap sommige dingen niet inderdaad. Meeste van die films kennen de jeugd niet eens en hebben niet eens zin om ze te kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 18 oktober 2021 17:44
    @GoofyZ3 Maar wordt Fortnite alleen door de jeugd gespeeld? Dit lijkt toch meer op volwassen spelers gericht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 18 oktober 2021 17:25
    Waarom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fpsbig

    • 19 oktober 2021 00:40
    Ik heb niks met Fortnite en dat dit ernaar toe komt doet me ook niks. Echter hoop ik dat het geld oplevert voor de film aangezien ze pas aan het tweede deel gaan beginnen als deze genoeg opbracht en op IMDb staat de schatting nog niet hoger dan het bedrag wat de film naar schatting heeft gekost. En de film vond ik heel erg gaaf.