We hadden het al bijna niet meer durven hopen, maar ook de ontwikkeling van DukeNukem4Ever lijkt aan een einde te geraken. Zo staan er een aantal interessante nieuwtjes op het forum van 3DRealms, de developer van deze langverwachte titel. Het multiplayer gedeelte van de game is nu namelijk afgerond en de interne tests richten zich nu vooral op de single-player.

Op de boards worden er ook wat problemen aangehaald van de zwaktes die de UnrealTournament-engine heeft (zoals een zware CPU load) en hoe het 3DRealms team deze heeft opgelost.George on E3 and other forms of publicity: Why are we doing E3 now? Because it's "time". It wasn't time last year. And E3 IS a dog and pony show. We don't believe in doing them unless it's time. Time to us is dictated by "show the game at E3 when you are sure you will be out by the next E3." That way you only show once - at the right "time".

I see no hipocracy.

What I see are some fans that like to complain about anything and everything.

Next issue: Showing too much? We never said we wouldn't show stuff in the game. Yes, we want to maintain as much surprise as we can - and we will. But we also have a marketing plan according to when it's the right "time". There's that word again :-)

If you don't want to see stuff, then simply don't. We still have no intention ever of releasing a million shots, or doing tons of press coverage. We will do the E3 video, release some more shots, and do a few previews.

I fail to see the problem with any of that - unless you just like to complain.Voor de E3-gangers is er in ieder geval goed nieuws omdat DukeNukem4Ever daar aan het publiek getoond gaat worden.