Enemy Territory: Quake Wars wordt de Quake versie van Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory. In vergelijking met het vorige spel, zal tactiek nog belangrijker zijn wanneer de twee partijen, de GDF en Strogg, het tegen elkaar gaan opnemen. Op onderstaande screenshots is in ieder geval te zien dat het spel er grafisch vrij goed uitziet, wat onder andere komt door de zogenoemde Megatexture techniek. Het spel is pas uitgesteld tot 2007.

Reacties op: Driemaal screenshots Enemy Territory: Quake Wars
themenace
punisher007
Broadsword
wolfenstein2.nl
Sambal
Broadsword
MelvinB
QuakeCon 06: An Inside Look at QuakeWars
QuakeCon 06: Modding ET:QuakeWars
id Q&A Session Video
e6r6i6c
En dan daarbij vraag ik me af of de xbox360 en ps3 genoeg intern ram geheugen hebben om die nieuwe Megatexture techniek te ondersteunen, want volgens mij kost dat best veel ram geheugen om in te laden.
Kev_Boy
Ik snap het niet
S_vk
helemaal niet zo veel geheugen
S_vk
anonymous
Zou me niet verbazen als dit ook op de xbox360 uitkomt. Quake4 en Doom3 zijn immers ook naar de xbox gekomen.
anonymous
Maar we zullen toch moeten wachten tot dat het spel uit is.
Gamermone
MrLee
Sjaak Vaak
Sjaak Vaak
MelvinB
Wel is het zo dat er tijdens de ontwikkeling van Doom3 er ook begonnen is met het ontwikkellen van Megatexture. Er zijn een paar regels met code hiervan verwerkt in Doom3, alleen werkt het uiteraard niet.
themenace
Myhtic_Slayer