Nieuws

Drie nieuwe wagens verschijnen komende week in Gran Turismo 7

Waaronder waarschijnlijk de Porsche 918 Spyder en Maserati A6GCS Spider

Geschreven door Michel Musters op
Aankomende week worden er weer drie nieuwe auto's aan Gran Turismo 7 toegevoegd.

Er worden regelmatig gratis nieuwe wagens aan de game toegevoegd en producent Kazunori Yamauchi heeft gisteren laten weten dat het ergens volgende week weer zover is.

In het bericht op social media deelde hij zoals gebruikelijk ook weer een foto met silhouetten van drie wagens. Hoewel de officiële wagens nog niet bekend zijn, lijkt het er op dat het om de Porsche 918 Spyder, Maserati A6GCS Spider en 1982/3 Nissan Skyline Super Silhouette gaat.

Sony kondigde eerder dit jaar aan dat er een film gebaseerd op Gran Turismo uitkomt in augustus 2023. De film wordt geregisseerd door Neill Blompkamp (District 9, Elysium).

Dit artikel delen:

Lees meer

Comicreeks dient als prequel op Gotham Knights LeBron James, Rick en Morty komen naar Multiversus
11

Reacties op: Drie nieuwe wagens verschijnen komende week in Gran Turismo 7

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    gusanito

    • 23 juli 2022 14:33
    Deze gratis auto's zijn samen te claimen voor maar 120 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 23 juli 2022 17:10
    @gusanito of 6 weken grinden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 23 juli 2022 18:02
    @gusanito zolang mensen het kopen zal het niet stoppen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 23 juli 2022 19:42
    @Ziminar Voor mij geen nieuwe GT meer zo lang er geen cheats mogelijk zijn om alle auto's / unlimited cash te unlocken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 23 juli 2022 20:02
    Is er ook een dikke BMW te koop in gt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 24 juli 2022 00:18
    @Liquidshake nee, maar wel een blikje in tha water!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 24 juli 2022 17:27
    @Floks mooie dinne joh!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 24 juli 2022 10:01
    Voor de mensen die een genuanceerde mening over GT7 ook op prijs stellen:
    Microtransacties zijn niet noodzakelijk om deze auto’s te kopen en zijn ten aller tijde een keuze en niet noodzakelijk om GT7 te kunnen spelen.
    Grinden is een vast onderdeel van de Gran Turismo reeks, waarbij GT7 wel het meest uren nodig lijkt te hebben. Al was GT4 qua content vele malen groter en waren er voornamelijk meer races.
    BMW zit ook gewoon in het spel.

    Voor een breed spectrum aan negativiteit, maar gelukkig ook inhoud, verwijs ik jullie naar GTplanet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 24 juli 2022 11:52
    @Smallie na GT4 hebben ze niks goed meer gemaakt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 24 juli 2022 12:49
    @Tyranus GT7 is de eerste die ik weer speel sinds 4.
    De nostalgie werkt voor mij best oke.
    De inhoud van 7 blijft nog wel erg achter op 4.
    Ik heb er wel een stoel en stuur voor aangeschaft. Ten tijden van 4 mocht ik die niet van mn ouders. Dus ben als een kind zo blij dat ik hem nu wel heb. Heeft dat volwassen zijn toch nog voordelen.

    Ik ga nu ook maar eens Assetto Corsa proberen. Grafisch minder, maar ik vind gameplay altijd doorslaggevend, dus we gaan t zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ronnyp

    • 24 juli 2022 13:07
    @Smallie ik vond die assetto corsa een beetje tegenvallen op console. Ik geloof dat dat de beste game is op pc door alle mods maar console helaas niet. Het rijd wel lekkerder weg als gt7 op een stuur dat zeker weten. Zelf vind ik project Cars 2 het leukst om met een stuur te spelen maar over die game zijn de meningen zwaar verdeeld geloof ik.