Nieuws
Psychonauts 2

Drie nieuwe screenshots van Psychonauts 2 uitgegeven

Game staat gepland voor dit jaar

Geschreven door Michel Musters op
Double Fine heeft drie nieuwe screenshots van Psychonauts 2 uitgegeven.

Dat deed het bedrijf gisteravond op Twitter, nadat fans wazige screenshots uit een video van de game hadden genomen. Double Fine grapte dat als fans behoefte hadden aan beelden in een hoge resolutie, ze het alleen maar hadden hoeven vragen. Vervolgens werden de screenshots gepost. In de kleurrijke screenshots is onder andere Raz in het hoofdkwartier van de Psychonauts te zien. 

Psychonauts 2 is het vervolg op de eerste cultgame en de in 2017 verschenen vr-game Psychonauts in the Rhombus of Ruin. Hoofdpersonage Raz en zijn vrienden probeerde daarin de baas van de Psychonauts, Truman Zanotto, te redden. De games staan bekend om diens solide platformgameplay, humor en bij wijlen haast psychedelische graphics en leveldesign. Psychonauts 2 moet ergens dit jaar verschijnen op PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X en S, Game Pass en pc.

Psychonauts 2
Psychonauts 2
Psychonauts 2

Dit artikel delen:

Lees meer

THQ Nordic viert Star Wars-dag met nieuwe Biomutant-video 'The Coalition werkt aan derde game naast Gears 6 en Halo Infinite'
14

Reacties op: Drie nieuwe screenshots van Psychonauts 2 uitgegeven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 5 mei 2021 08:41
    Godbomme voor de graphics hoeven we deze niet te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 mei 2021 08:58
    @Roy36NL het is geen ratched and clank maar is niet zo verkeerd. Het is een game gemaakt voor de vorige generatie en multiplat dus wat verwacht je dan en het is groot deels gewoon een indie game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 5 mei 2021 09:19
    @hulstpower hoeft voor mij niet gelijk Ratchet and clank te zijn, maar dit ziet er wel heel erg ongeïnspireerd uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 mei 2021 09:37
    @Roy36NL vind het wel mee vallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 5 mei 2021 09:51
    @Roy36NL Psychonauts speel je toch niet voor de hoogstaande graphics? Come on; het is double fine. Dat zijn games die je over het algemeen speelt voor de eigenaardige weirde fun.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 5 mei 2021 09:54
    @kleinekoosjer die fun is me dan ontgaan sorry

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 5 mei 2021 13:06
    @Roy36NL dan is het wellicht niet jouw soort game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 5 mei 2021 10:01
    Raz vind ik echt zo oninteressant eruit zien. Komt deze op de gamepass?? want dan probeer ik het wel uiteraard maar anders mogen ze de game houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 mei 2021 12:50
    @Aces-82 day one gamepass trouwens want studio is nu van Microsoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 5 mei 2021 10:26
    Hebben de mensen die hier zeuren om de GFX wel het eerste deel gespeeld??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 5 mei 2021 11:34
    @Witty1889
    Tuurlijk niet, mensen die zeiken om Graphics zijn de type gamers die enkel blockbuster games spelen. Maar zich dan niet realiseren dat dat misschien wel de meest inspiratieloze graphics in de industrie zijn.
    A.k.a het zijn mensen die zeggen dat Octopath Traveler er bijvoorbeeld niet uit ziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 5 mei 2021 14:58
    @Ardyn hier wat hoger weet k nog zo'n creatieveling zitten die enkel eyecandy speelt ipv games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 5 mei 2021 11:36
    @Witty1889 ik denk het niet. Ze verwachten waarschijnlijk god of war gfx ofzo? Het eerste deel was fantastisch, kan me niet veel schelen hoe de gfx eruit zien, als de gameplay maar goed is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 mei 2021 12:49
    @Witty1889 ik heb eerste deel nooit gespeeld maar ga ik deze maand wel doen omdat deel 2 mij wel aanspreekt. Ik verwacht niet ratched and clank gfx omdat het een indie game is.