Nieuws
Black Flag

Download nu gratis Watch Dogs en World in Conflict voor pc

Ook Assassin's Creed Black Flag nog te downloaden

Geschreven door Eline Oosterloo op
Vanaf vandaag zijn Watch Dogs, Assassin's Creed Black Flag en World in Conflict gratis te downloaden voor pc.

Hiermee worden het twintigjaar bestaan van ontwikkelstudio Ubisoft Massive, het tienjarig jubileum van World in Conflict en het tienjarig jubileum van het Assassin’s Creed-universum gevierd.

Assassin's Creed Black Flag was al gratis te downloaden vanaf 11 december tot en met vandaag. Deze actie is dus verlengd. De games zijn te downloaden voor pc via Uplay. World in Conflict bevat daarbij de uitbreiding Soviet Assault.

De actie duurt tot 23 december.

Dit artikel delen:

Lees meer

Catherine-remaster komt naar PS4 en Vita Apple laat onofficiële uitgave van Cuphead toe op App Store
10

Reacties op: Download nu gratis Watch Dogs en World in Conflict voor pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TheDeeGee

    • 18 december 2017 21:48
    "via Uplay"

    No thanks :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 december 2017 22:09
    @TheDeeGee

    Zo slecht is uplay nog niet. Het is geen steam maar wel een heel stuk beter dan het gedrocht dat EA origins heet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 18 december 2017 22:47
    @coola Nope origins doet het beter. Uplay is echt baggere kut client. Normaal kan ik alles updaten/downloaden nu wil ik The Division downloaden freeze the Uplay Webcore na een week nog steeds geen hulp van Ubisoft. Origins en Steam 10x betere service.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 december 2017 22:50
    @armilo-theus

    Ik heb echt mega slechte ervaringen met ea origins terwijl ik de problemen van uplay op één hand van Ninja turtle kan tellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 18 december 2017 23:00
    @coola Uplay is een grote puinzooi er is wel constant iets maar reageren kunnen ze blijkbaar dus niet. Ik mag blijkbaar geen The Division spelen. Nu heeft iedereen van mijn vrienden dat spel eindelijk gekocht kan ik em niet meer downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 19 december 2017 00:14
    @armilo-theus Wees blij, the division op pc is 1 groot cheaters feest. Dat moet je niet eens willen spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 19 december 2017 00:24
    Prima actie van Ubisoft, mag ook wel eens gezegd worden. Hoewel vroeger de Uplay client echt digitaal kanker was inderdaad… Tegenwoordig werkt het prima en zoveel ruimte neemt het nou ook weer niet in beslag op je hdd :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 19 december 2017 01:04
    Ik heb op zich geen problemen met wat voor launcher dan ook. Vind t alleen irritant dat ik Steam, uplay, Origin, Blizzard en GoG galaxy allemaal moet draaien, allemaal met hun eigen friends lists en instellingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 19 december 2017 07:38
    @darkmanwls Met name dit. En ik vind het leuker om in steam achievments te unlocken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 19 december 2017 11:39
    Zelfs gratis voor mij geen Ubisoft en EA games. Zorg eerst maar eens dat jullie reputatie verbeterd door betere kwaliteit te leveren en geen kansloze DLC / pay to win zaken. En dan de games naar steam te brengen ipv je eigen platform door de strot te duwen.