Nieuws

Double Fine komt met Full Throttle Remastered

Voor PS4, Vita en pc

Geschreven door David Kers op
Double Fine heeft Full Throttle Remastered aangekondigd voor PlayStation 4, Vita en pc.

De point-and-click adventuregame van Tim Schafer verscheen oorspronkelijk in 1995. Het vertelt het verhaal van Ben Throttle, de leider van de motorbende de Polecats. Hij komt terecht in een avontuur gevuld met motors, wanorde en moord.

Full Throttle Remastered bevat nieuwe handgetekende artwork en vernieuwde geluidseffecten en muziek. Net als in eerdere remasters kan er tijdens de game tussen de oude en nieuwe stijlen gewisseld worden.

Full Throttle Remastered verschijnt in 2017.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 19:00 uur: PlayStation Experience-persconferentie Import/Export-update deze maand gratis naar GTA Online
9

Reacties op: Double Fine komt met Full Throttle Remastered

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 3 december 2016 19:10
    Instant buy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jaquesparblue

    • 3 december 2016 19:43
    Is dit het Double Fine van tegenwoordig? 3e remaster in 3 jaar. En de shit die ze tussendoor hebben uitgebracht maken ze niet af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sopkip

    • 6 december 2016 07:34
    @jaquesparblue
    Dat vraag ik me ook af..
    vroeger stond ik als een blok achter alles wat DF uitbracht, laatste jaren word t minder en slechter.. om over Spacebase DF maar niet te beginnen.. erg jammer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 3 december 2016 20:29
    Dit is een van mijn favoriete games allertijden. Kan niet wachten om de remaster te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 5 december 2016 16:55
    @obi-twan kenobi Met die overheerlijke muziek ook :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 5 december 2016 19:30
    @JaapGoose
    The Gone Jackals :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 20 december 2016 16:56
    @obi-twan kenobi Yep! Heb destijds de CD geïmporteerd vanuit Amerika.. ze konden geen label in Europa vinden .. heb toen wat over en weer gemailed met hun bandleider, Keith Karloff..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 21 december 2016 21:30
    @JaapGoose
    Dat is tof. Ik heb via Max Payne 2 de band Poets of the Fall leren kennen. Sindsdien volg ik hen ook, heb ik hun cd's geïmporteerd en ben begin deze maand naar één van hun optredens hier in Nederland geweest. Mooi om via games met andere muziek of muzikanten in aanraking te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 3 december 2016 21:24
    Yes! Misschien wel de beste adventure ever.