Nieuws
Doom Eternal

Doom Eternal krijgt korte tv-reclame

Met rapmuziek van Rebel Renegade

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Doom Eternal heeft een officiële tv-commercial gekregen. Het gaat om een korte video van dertig seconden.

De trailer geeft een kort overzicht van hoe de game eruit gaat zien. Er komen een aantal personages en wapens onder een rap track van de artiest Rebel Renegade. Je kan de volledige trailer hieronder bekijken.

Doom Eternal komt 20 maart uit op de PlayStation 4, Xbox One, pc en Google Stadia. Later dit jaar verschijnt de game ook op de Nintendo Switch. Meer informatie over de game kan je hier lezen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fifa-pro en YouTuber krijgt strenge straf van EA Mega Man Zero/ZX Collection maakt de beste Mega Man-games weer actueel
10

Reacties op: Doom Eternal krijgt korte tv-reclame

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MelvinChowder

    • 25 februari 2020 11:39
    Rap muziek bij DOOM vind ik echt een match made in hell.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 25 februari 2020 16:42
    @MelvinChowder heh… hell.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 25 februari 2020 17:39
    @MelvinChowder niks tegen rap, maar bij Doom hoort metal idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 25 februari 2020 22:24
    @MelvinChowder
    ik heb het idee dat de rap vooral voor de trailer is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 26 februari 2020 11:22
    @oropher Dat is het ook, ik heb begrepen dat Mick Gordon (ook van het eerste deel) weer van de partij is voor de muziek van Eternal.

    Deze versie is beter :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Ynl5R9T67v4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Whitewolf1988

    • 25 februari 2020 11:41
    Meh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 25 februari 2020 13:25
    Ik voel hem niet zo eigenlijk.. Het deel uit 2016 was echt verrassend goed, alles neigt naar been there done that! En een zwaard?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 25 februari 2020 15:26
    Echt de meest slechte zet om rap onder een game te zetten die (heavy) metal belichaamt in alles. Foute jongens bij de Pr van Bethesda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 25 februari 2020 22:31
    @BertThaBest
    Het klinkt idd voor geen meter bij deze trailer, daarom denk ik dat het ingame ook anders is, tenminste dat hoop ik, anders haal ik hem niet eens vrees ik.
    Dat kan ik echt niet aan, 20 uur rap onder een eigenlijk goede game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 26 februari 2020 12:42
    @oropher gaat zeker in-game anders zijn. Dat wordt gewoon weer lekker metal. Bij Mortal Kombat vond ik de rap in een trailer ook al zo'n rare keuze overigens..