Doom Eternal heeft nu native raytracing op Steam Deck

Doom Eternal heeft nu native raytracing op Steam Deck

Doom Eternal is de eerste game die native raytracing op Steam Deck ondersteunt.

De ondersteuning is nu beschikbaar via de Steam Deck OS-bèta 3.4.6. Het gaat daarbij alleen om lichteffecten en reflecties. Intensievere effecten waar DirectX Raytracing voor nodig is maken er nog geen onderdeel van uit, al is het volgens Valve de bedoeling dat dit in de toekomst wel is.

Met raytracing aan draait Doom Eternal in 30 tot 35 frames per seconde op de Steam Deck, waar de game normaliter in 60 fps draait. Dat schrijft RockPaperShotgun op basis van een test.

Doom Eternal kwam in 2020 uit en is het vervolg op Doom uit 2016. Ron Vorstermans gaf de game een 9: "Doom Eternal is een van de beste singleplayershooters van deze generatie - een moderne klassieker die je met heel veel plezier opnieuw wilt spelen."

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Login of maak een account en praat mee!

Aanbevolen voor jou