Doom 3 interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

The Mean Arena had een interview met Fred Nil on. Fred werkt als animator van karakters bij Id. Fred is dus verantwoordelijk over hoe de poppetjes in Doom 3 zullen bewegen. Verder gaat het interview over Fred en animators. Maar alle info over Doom 3 is welkom

Kiltron: How is everything going with the new DOOM animation system? Have you and Jim Dosé figured out a great method of incorporating the new system?Fred: We have a great pipeline in place already.. I can import a model from Lightwave or 3DSMax. Set it up with bones.. Adjust the deformations. Then export it right into the game.. We can even do cameras etc. So.. Making cinematics should be a blastHoe de poppetjes bewegen is natuurlijk van groot belang. Want om een paar stijve harken overhoop te schieten haal ik wel een oude titel uit de kast. Je zag ook al bij het Tech filmpje van UT dat men bezig is om de poppetjes zo levensecht te laten overkomen. Hoe levensecht Doom 3 zal worden zullen we over een tijdje pas kunnen zien.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou