Doom 3 allerslechtste idee ooit? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Nadat ID bekend maakte dat ze Doom 3 gingen uitbrengen barstten er op internet talloze discu ies uit over of het wel zo'n goed idee is.Gamespy heeft zelf een artikel geschreven waarin ze ernstig twijfelen aan het idee van ID om Doom 3 te gaan releasen. Think about it. Who's left at id who actually had a significant hand in the making of Doom? John Romero's gone. American McGee's gone. Sandy Peterson is gone. Sean Green is gone. That's all (as in: 100%) of the level designers who contributed to Doom and Doom2 (Tim Willits made one map for "Ultimate Doom"). Sandy Peterson alone is responsible for nearly three quarters of the maps in Doom/Doom2. Tom Hall's gone. He and Romero were at least 50% of the game design behind Doom.Ik weet het nog niet zo zeker. Ik vind het nog net iets te vroeg om te gaan oordelen over de besli ing van ID, maar in het artikel van Gamespy staan toch enige onderwerpen in die je aan het denken zetten...
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou