Volgens Griffiths is de Guitar Hero-franchise onderontwikkeld vergeleken met de andere franchise van het bedrijf in Europa. Griffiths denkt dat Activision met DJ Hero voldoende productiecapaciteit heeft en georganiseerdere logistiek om de game beter te verspreiden in Europa en om aan de vraag te voldoen.

"Vooral in het begin hadden we veel moeite om voldoende gitaren te maken en [te distribueren]", geeft hij toe. Bij Guitar Hero zorgde dat voor de keuze om hardware eerst naar Noord Amerika te brengen. Griffiths zegt dat dit met DJ Hero niet het geval zal zijn.

Ook zegt Griffiths voor DJ Hero meer lokale content te gaan verzorgen voor landen als Engeland, Duitsland en Frankrijk. Daarmee denkt Griffiths steviger voet aan de grond te krijgen in Europa.

Geen hardwareproducent

Activision moet volgens Griffiths niet worden gezien als een producent van hardware. "We maken zeker meer hardware dan in het verleden, maar dit is een reflectie van deze generatie en de mogelijkheid om fysieke interfaces te bieden aan consumenten." Gamers hebben volgens Griffiths ook meer interesse in nieuwe controllers als gitaren, skateboards en draaitafels.