Nieuws
Burnout Paradise: Remastered

Diverse recente EA-games staan nu op Steam

EA Access komt binnenkort ook naar de service

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts heeft een aantal van zijn moderne games op Steam uitgebracht.

Dit is opvallend, omdat een aantal van de meer recente EA-games op pc voorheen alleen nog maar via EA's eigen service, Origin, beschikbaar waren. Wel moeten spelers ook Origins hebben geïnstalleerd om EA-games op Steam te spelen. Bekijk hier alle EA-games die op Steam staan.

Het gaat om Burnout Paradise Remastered - die tot 9 juli met 75 procent korting kan worden gekocht - Crysis 3, Fe, Sea of Solitude, Need for Speed Heat, Need for Speed Rivals, Need for Speed, Dragon Age 2, Unravel, Unravel 2, Dragon Age Inquisition, Mirror's Edge Catalyst en Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville.

In de beschrijving van Burnout Paradise Remastered wordt ook gemeld dat EA Access binnenkort naar Steam komt. In 2019 liet EA al weten dat EA Access in het voorjaar van 2020 naar Steam zou komen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Slay the Spire komt naar iOS en Android Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning officieel aangekondigd
9

Reacties op: Diverse recente EA-games staan nu op Steam

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Linksquest

    • 5 juni 2020 10:19
    Leuk dat je games kunt kopen via steam, alleen apart dat je alsnog Origin moet gebruiken/geïnstalleerd moet hebben om de games te spelen. Nu heb ik zelf Origin op mijn laptop staan, maar doe er eigenlijk niks mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    N0rthstar

    • 5 juni 2020 10:44
    @Linksquest Das niet anders dan met Ubisoft en de assassins creed spellen bijvoorbeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 5 juni 2020 11:20
    Ik lees nergens iets terug over de belangrijkste game die aan Steam is toegevoegd deze week. Erg jammer! Het heeft er ook voor gezorgd dat de playerbase weer een boost heeft gekregen.

    Het spel was bij launch geinig, maar er was weinig te doen. Maar na verschillende updates is dat helemaal veranderd. Ik heb de laatste weken ontzettend veel lol beleefd aan deze game.

    Het gaat natuurlijk over… Sea of Thieves.
    Rare is goed bezig en blijft het spel leuker en leuker maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 5 juni 2020 16:28
    @garciagarcia
    Ik twijfel nog of ik 'm aan ga schaffen. Wil met drie mensen (samen) gaan spelen.

    Heb een vraag:
    Geen last van te veel PvP gedoe waardoor je te vaak je loot kwijt bent?
    Of last van Spawnkillers?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 juni 2020 17:27
    @Roolio Het kwijt kunnen raken is nou eenmaal deel van de gameplay, je bent nou eenmaal een piraat. Maar ik heb er tot nu toe nog maar 1 gehad die er echt op uit was mijn plezier te vergallen. Dat is iets wat je helaas niet ontloopt in online games. Maar het valt opzich wel mee hoor in SoT.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 5 juni 2020 18:28
    @darkmanwls
    ik ben wel wat gewend online. mooi dat het niet te erg is. bedankt voor je reactie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    delta

    • 5 juni 2020 11:24
    De nieuwste aanwinst staat er nog niet tussen, C&C Remastered.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ghost

    • 5 juni 2020 11:54
    @delta
    Nog een paar uurtjes geduld en dan is ie gewoon beschikbaar op Steam.

    Command & Conquer Remastered Collection

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 6 juni 2020 17:12
    Gadverdamme, zo zijn we nog niet van die Origin launcher af.