Nieuws
Slime Rancher 2

Diverse games verdwijnen eind deze maand van Game Pass

O.a. Slime Rancer en Subnautica: Below Zero

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke games eind deze maand van Xbox Game Pass verdwijnen.

Het gaat om de volgende spellen:

  • Slime Rancher
  • Lemnis gate
  • Going Under
  • Subnautica: Below Zero
  • Dandy Ace
  • Unsighted
  • AI: The Somnium Files
  • Astria Ascending
  • The Procession to Calvary
  • Visage
Daarnaast verdwijnen op 3 oktober ook de racegames Dirt 4 en Dirt Rally. 


Eerder deze maand werd Assassin's Creed Odyssey aan Game Pass toegevoegd. Verder zijn of worden deze maand games als Deathloop, Ni No Kuni, Valheim, Disney Dreamlight Valley, Opus Magnum, Train Sim World 3, Ashes of the Singularity: Escalation, League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace, You Suck at Parking, Despot’s Game, Metal: Hellsinger en Amazin Cultivation Simulator op Game Pass.

Dit artikel delen:

Lees meer

Retroshooter Prodeus verschijnt deze vrijdag Current gen-versies van oude The Dark Pictures-games mogelijk op komst
11

Reacties op: Diverse games verdwijnen eind deze maand van Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Bart81

    • 19 september 2022 09:11
    En niet te vergeten ook deze maand toegevoegd: Deathloop en Ni no Kuni. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 19 september 2022 09:57
    @Bart81 zijn dat nieuwe games ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 19 september 2022 10:52
    @Bart81 Klopt helemaal hoor, heb het er nog bij gezet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 19 september 2022 11:13
    @Bart81 Ni No Kuni is nu ook op veel plekken in de aanbieding, goedkoopste tot nu toe die ik gezien heb, voor pc, is 8,75 bij fanatical, 9,99 op steam zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 19 september 2022 10:58
    Jammer van subnautica die verdwijnt, maar deel 1 is wel beter. Wel zin in deathloop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 19 september 2022 11:25
    Heb me goed vermaakt met Slime rancher maar die stond er eerder ook al eens op dus zal nog wel eens terugkomen. Erg veel zin in de nieuwe games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 19 september 2022 13:15
    @Riyakuya was ook een onverwachte guilty pleasure voor mij! Was geloof ik al in GwG voorbij gekomen. Deel twee binnenkort ook op Game Pass :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 19 september 2022 13:33
    @COSMIC_TSAR ow echt? Dat wist ik niet van deel 2! Nice!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 19 september 2022 12:07
    AI: The Somnium Files schijnt goed te zijn maar gaat me niet meer lukken om die nu nog uit te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • WitteHerder

    • 19 september 2022 13:37
    Wat ik mij afvraag, waarom is deze titel toch altijd negatief? Waarom niet het stuk schrijven en beginnen met de games die erbij komen en dan eindigen met de games die ervan af gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 19 september 2022 16:04
    @WitteHerder Dit vraag ik me zo vaak af.