Nieuws
Games met Gold juli

Dit zijn de Xbox Games met Gold voor juli 2021

Met onder andere Planet Alpha en Midway Arcade Origins

Geschreven door Niels Arts op
Xbox heeft bekendgemaakt wat de Xbox Games met Gold zijn voor de maand juli.

Het gaat om Planet Alpha, Rock of Ages 3: Make & Break, Conker: Live & Reloaded en Midway Arcade Origins. De beschikbaarheid van de games is als volgt:

- Planet Alpha: 1 t/m 31 juli
- Rock of Ages 3: Make & Break: 16 juli t/m 15 augustus
- Conker: Live & Reloaded: 1 t/m 15 juli
- Midway Arcade Origins: 16 t/m 31 juli

Deze games kan iedereen met een Xbox Live Gold-abonnement (of Xbox Game Pass Ultimate-abonnement) in juli gratis spelen. Zoals gewoonlijk, heeft Microsoft nog een korte video gemaakt om te laten zien wat hun abonnees van deze games kunnen verwachten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Het team achter Mario + Rabbids: Spark of Hope is verdrievoudigd sinds eerste game Magic: Legends geannuleerd in open bèta
12

Reacties op: Dit zijn de Xbox Games met Gold voor juli 2021

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • rreloaderr

    • 30 juni 2021 09:44
    Niet bepaald pareltjes deze games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 juni 2021 09:46
    @rreloaderr volgens mij laaste dime game die ze met gold weg gaven was gears 4 uit me hoofd. Conkers is wel leuk maar oude game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hubert

    • 30 juni 2021 09:47
    @rreloaderr Conker is toch anders een toffe game. verder wel wat mager idd..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 30 juni 2021 09:51
    Is planet alpha niks dan? Ziet er toch wel apart uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 30 juni 2021 10:12
    Conker heb ik uiteraard al :) Erg leuk, maar super oud inderdaad, wel redelijk goed oud geworden vanwege de unieke stijl.
    De rest ken ik niet, en lijkt me ook niet heel boeiend, maar ga ze zeker wel even checken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 juni 2021 11:13
    @-it- grafics zijn ook opgepoetst in deze versie toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 juni 2021 11:12
    Conker had ik nog op mijn wishlist staan, dus ik ben eindelijk weer is een keer blij met het aanbod. Is die Midway arcade wat? Was vroeger wel helemaal gek van arcade hallen toen er nog echt toffe games stonden zoals Final Fight en Street Fighter 2 enzo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 30 juni 2021 11:54
    @sandervs Ik ben er blij mee, 30 games incl. Robotron en Smash TV! Het zijn niet zulke classics als dat jij hierboven aangeeft, maar het is gratis dus nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 juni 2021 14:43
    @adutchman smash tv!?! Vet, die game vond ik echt tof op de snes!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 30 juni 2021 20:25
    @sandervs Ik ook man. Had de game ooit gekocht voor de 360 maar die is nooit BC gemaakt. Kan ik 'm nu mooi weer spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Riyakuya

    • 30 juni 2021 16:19
    Het zijn games die je letterlijk gratis krijgt (nee, dit is niet waar je voor betaald) als je Xbox Live Gold hebt dus erover klagen is nogal arrogant. Gewoon blij zijn dat je de games gratis krijgt en de dingen die je wilt hebben zelf kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 30 juni 2021 20:35
    My comment is considered spam.