Nieuws

Dishonored krijgt mogelijk remaster

Titel verschijnt in Braziliaanse classificatiedatabase

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Een spel met de titel Dishonored: Definitive Edition is verschenen in de Braziliaanse classificatiedatabase. De classificatie geeft nog niet aan voor welke systemen de remaster bedoeld is.

De stealth action-adventure Dishonored verscheen in 2012 en werd ontwikkeld door Arkane Studios. Het spel kreeg later ook een Game of the Year Edition, kreeg meerdere downloadbare content en won in 2013 een BAFTA Award voor beste game.

Een tweede deel van het spel met de naam Dishonored 2: Darkness of Tyvia is volgens geruchten in de maak en zou in 2016 moeten verschijnen. Uitgever Bethesda heeft nog geen uitspraken gedaan over de eventuele remaster van Dishonored.

Bron: Portal

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars Battlefront krijgt geen squads en classes Gamer.nl Podcast 11: Snake? SNAAAAKE!
14

Reacties op: Dishonored krijgt mogelijk remaster

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DaVinkie

    • 11 mei 2015 11:10
    Moeten we nou elke week hetzelfde gaan zeggen? Prachtige game blabla, mooie kans voor de mensen die 'm nog niet gespeeld hebben blabla, alwéér een remaster blabla, current gen is z'n geld (nog) niet waard blablabla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 11 mei 2015 12:52
    Jij maakt alle onderstaande comments overbodig. Klasse bericht, ben het met je eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 11 mei 2015 13:56
    Da's mooi samengevat inderdaad DaVinkie :)

    Enige wat je niet had genoemd: Ben erg benieuwd naar een vervolg op Dishonored! Als ie in 2016 uit moet komen, dan is de kans groot dat ie tijdens de E3 zal worden aangekondigd over een week of 5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 11 mei 2015 11:30
    GOTYE gekocht een jaar geleden maar nooit (uit)gespeeld en reeds wel 2x overnieuw begonnen, nu ik eindelijk Bioshock: Infinite heb voltooid inclusief alle DLC (was ook zo'n game die een jaar op de plank lag) is dit mijn volgende project waar ik weer echt goed voor wil gaan zitten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wokkel

    • 11 mei 2015 13:11
    Ga er maar goed voor zitten dan, want voor je het weet is het alweer voorbij ;).
    Redelijk korte game, maar wel erg tof. Ik zou hem zeker gaan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 11 mei 2015 13:13
    Top, ga er binnenkort goed voor zitten. Door met de 2e playthrough waarbij ik "blink" reeds volledig had ontwikkeld aangezien ik dat een van de tofste onderdelen van het spel vind!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 11 mei 2015 18:04
    In de uitbreiding werd Blink nog even een stukje verbeterd. Denk dat je dat na het normale verhaal ook wel kan waarderen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 11 mei 2015 11:49
    Vind dit ook een fantastisch spel. Had eerst de gewone versie en heb later de GOTY gekocht. Voor iedereen die hem nog niet gespeeld heeft een aanrader. Ik zal hem niet nog een keer aanschaffen. Ben wel heel benieuwd naar deel 2. Daar zou ik graag wat beelden of screenshots van zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BobbyDigitaL

    • 11 mei 2015 12:36
    Verrassend…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Koeno546

    • 11 mei 2015 13:31
    Lijkt me een beetje nutteloos omdat dishonored een eigen stijl heeft net als borderlands. Dus je kunt de graphics niet echt verbeteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 mei 2015 14:00
    ze kunnen wel de resolutie op 1080p zetten (nee resolutie is niet hetzelfde als graphics) en de framerate op 60fps zetten. En ook, zet als bij borderlands die ook een remaster heeft gekregen de draw distance en de hoeveelheid details omhoog gooien. En dat maakt wel degelijk verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shoarma

    • 11 mei 2015 14:27
    Kan niet wachten op de E3, hopelijk dan meer nieuws, deel 1 was awesome!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 11 mei 2015 18:05
    Niet echt een fan van alle "remasters", welke dan ook al weer snel een €60,- mogen kosten. Maar deze zal er uiteindelijk wel een keer komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JotunNeko

    • 12 mei 2015 02:31
    Hm, was nog van plan the GOTY editie op PS3 te scoren, om aan mijn trophy list toe te voegen. Mjah, in dit geval kan ik wel even wat langer wachten.