Je kunt er moeilijk over gaan doen, maar de demo van Die Hard Nakatomi Plaza die onlangs werd uitgebracht was niet om over naar huis te schrijven. Overal verschenen negatieve kritieken en dit heeft de makers aan het denken gezet. "Wat als we nou nog een maandje langer aan het spel werken, misschien wordt het dan wel ineens een stuk beter", en zo geschiedde het dat Die Hard Nakatomi Plaza een maandje verschoven werd en nu gepland staat voor 26 april. En wat wordt er dan zoal verbeterd?Well the title's developer, Piranha Games, is making further improvements to enemy AI and character animations. What this means is that when we finally get our hands on the game, we can expect enemies to die/fall appropriately depending on where they get shot, and we can also expect them to display much more realistic behaviour when in a combat situation. Geen supergrote veranderingen dus maar misschien kan dit het spel net boven de middenmoot tillen. Het valt te betwijfelen, want in de demo werd wel duidelijk dat er iets fundamenteel mis was met het spel wat niet zomaar in een maandje te herstellen valt. Maar wie weet hebben ze deze fundamentele fout wel bij de kladden gegrepen. We zullen het zien op 26 April. Lees het hele artikel hier.