Simon Barle is een environment artist bij EA DICE en werkt in zijn vrije tijd ook graag aan eigen projecten. Hij besloot om het Bloodborne-level na te maken om beter bekend te raken met een bepaalde techniek.
Een video van het nagemaakte level is hieronder te bekijken. Simon Barle heeft meer afbeeldingen geplaatst op zijn ArtStation-portfolio.
In de volgende twee screenshots kan het originele level uit Bloodborne (boven) vergeleken worden met Barle's versie (onder).
Reacties op: DICE-ontwikkelaar maakt Bloodborne na in Unreal Engine 4
incarnatus
Ik ben wel spooked, waar is het meisje op de foto heen
Floks
kijk das plezier in je werk hebben
Rexus
Goed voorbeeld van als je ervoor zorgt dat je kunt doen wat je leuk vindt je geen dag hoeft te werken.
mrakd
do365nic
ik wordt al veel te lang verlekkerd met filmpjes die showen wat de engine kan
buiten UT4 op pc nog niets gezien….
SuperDre
Arrahant
EVE Valkyrie kun je wel nu al spelen (in VR). The Solus Project komt daarnaast binnenkort uit.
Als je UE4 nu in actie wil zien kan ik je aanraden om de Squad alpha te checken op Steam.