Nieuws
Battlefield 5

Dice brengt deze zomer laatste Battlefield 5-update uit

Ontwikkelaar blijft spel daarna nog wel ondersteunen

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaar Dice lanceert deze zomer nog een laatste update voor Battlefield 5, waarna er geen nieuwe content meer naar de game komt.

Dat laat Dice weten in een tweet. De update die ergens deze zomer moet verschijnen, bevat nieuwe content, wapens en veranderingen aan de game - al wordt er geen compleet nieuw hoofdstuk meer toegevoegd. Na deze update komt er geen nieuwe content meer voor de shooter uit.

Na de zomerupdate kunnen spelers Battlefield Currency of Company Coin als wekelijks beloningen vrijspelen, om zo allerlei gear te ontgrendelen die men de afgelopen tijd heeft gemist. Er moeten ook nog allerlei community events gehouden worden, en Dice blijft proberen cheaters tegen te gaan.

Meer informatie over de zomerupdate volgt op een later moment.

Dit artikel delen:

Lees meer

League of Legends Mid-Season Invitational-toernooi geannuleerd Meer dan 12 miljoen mensen wonen concert Travis Scott in Fortnite bij
10

Reacties op: Dice brengt deze zomer laatste Battlefield 5-update uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Untitled Player

    • 24 april 2020 11:02
    Dit is mijn laatste EA game, dat weet ik nu zeker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 24 april 2020 15:46
    @wolfmannetje Hoezo dat nu? BFV is al erg lang op de markt, dus vind het nog heel wat dat ze nu nog extra updates uitbrengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 24 april 2020 11:29
    Jammer dat ze het oostfront compleet hebben overgeslagen, is toch het beslissende strijdtoneel van de gehele Tweede Wereldoorlog dat wordt overgeslagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 24 april 2020 12:20
    @MelvinChowder Ja, ik had iig nog één laatste hoofdstuk verwacht met Rusland als hoofdrolspeler. Erg jammer dit. Misschien krijgen we nog een mapje of twee, maar daarna is de koek dus op. Qua maps hebben we nu twee volledige mappacks gehad, (vier maps per stuk, die Squad-Conquest mapjes even niet meegerekend) maar dat is wel erg karig in vergelijking met de Premium-service van welleer. Het aantal lijkt nu op dat van Bad Company één of twee die ook geen Premium hadden.. Dat hele Firestorm had er van mij in de eerste plaats al niet in gehoeven.

    Wat moeten we nu spelen tot de volgende BF die naar verluidt pas op z'n vroegst oktober 2021 uitkomt?? Beetje jammer EA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 24 april 2020 12:56
    Kom op het is van EA en vanaf begin waren al heel veel problemen ben blij dat ik deze game niet heb gehaald zeg..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smoothy101

    • 24 april 2020 13:05
    Ondanks dat ik ook hier ontzettend van baal snap ik het wel vanuit EA, door de corona crisis werkt bijna iedereen thuis en is het niet echt rendabel om nog een heel nieuw chapter uit te pompen binnen nu en 6 maanden. Wat dit wel indirect zegt is dat ze de focus gaan leggen op de volgende battlefield wat dan wel weer hoop geeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 24 april 2020 13:19
    Stiekem zit ik nog steeds te wachten op een Bad Company 3 game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 24 april 2020 15:25
    Ik heb battlefield 5 gekocht bij launch in de hoop dat het een betere fps zou worden dan bf3. Het was immers mijn favoriete historische setting. En grafisch is het ook best indrukwekkend.

    Ok gamer community. Zaag me maar door hoe dom ik was om vertrouwen te hebben in EA 1…2…3… go

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 24 april 2020 15:58
    @rohirrimdwarf Ehmm, ik heb anders tot op de dag van vandaag nog steeds lol met BFV. Geen gezaag van mij iig. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • pvisscherNL

    • 24 april 2020 17:42
    Ik geniet nog steeds dagelijks van BF5. Ze komen regelmatig met updates en dat soort zaken.

    Vind persoonlijk nog steeds BF3 en 4 de beste. Maar deze is toch ook erg leuk.

    Wat ik bij de volgende BF zou willen zien is dat ze weer terug gaan naar groot schalige oorlogsvoering, met meer voertuigen.
    Vind namelijk dat ze sinds BF1 teveel richting COD zijn gegaan.

    Maar meningen verschillen. Ik ben tevreden met de laatste EA games en vind het soms wel grappig om te lezen hoe mensen games lopen af te kraken en vervolgens zeggen dat ze hem niet eens gekocht hebben…. Is het zelfde als iets niet lekker vinden zonder het te proeven…
    (En ja EA heeft vroeger echt wel de mensen uitgebuit, maar ja iets van een bedrijf zijn en winst moeten maken…)