Diablo III krijgt nieuwe, hogere moeilijkheidsgraad | Gamer.nl

Diablo III krijgt nieuwe, hogere moeilijkheidsgraad | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

De Inferno-moeilijkheidsgraad is enkel beschikbaar voor spelers die het spel al één keer op Hell hebben uitgespeeld en het maximaal te behalen level van 60 bereikt hebben met hun personage. In Inferno zijn alle monsters sterker, agre iever en ze gebruiken vaardigheden die ze in lagere moeilijkheidsgraden nog niet tot hun beschikking hebben. Ook heeft iedere vijand een level van 61, wat daarmee altijd hoger is dan dat van de speler. 

Blizzard sprak op de Gamescom ook weer over de mogelijke komst van Diablo III naar de consoles. De ontwikkelaar is al een tijdje op zoek naar programmeurs met ervaring in het maken van console-games en stelt op dit moment een zo talentvol mogelijk team samen hiervoor. "We zijn op zoek naar programmeurs, ontwerpers en artists die het brengen van Diablo naar de console als een droombaan zien. En geloof me, het is een droombaan", aldus Josh Mosqueira, lead designer van Diablo III.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou