Nieuws
Diablo 3

Diablo 3-patch voor pc en consoles voegt veel nieuwe content toe

Verschijnt voor 15 januari

Geschreven door Michel Musters op

Voor 15 januari verschijnt er een grote patch voor Diablo 3 op pc, Xbox One en PlayStation 4 die onder andere een compleet nieuw gebied toevoegt aan de game.

Diablo's community manager Brandy Camel laat weten dat Blizzard over het algemeen op dinsdag patches uitbrengt, maar dat dit nooit zeker is. Daarom wordt er gezegd dat de patch voor 15 januari uitkomt.


Patch 2.4 bevat een nieuw gebied genaamd Greyhollow Island, met compleet nieuwe vijanden. Dit gebied verlengt het verhaal echter niet. Het gebied is ontworpen voor de Adventure-modus, waarin spelers gebieden opnieuw en opnieuw spelen. Daarom is Greyhollow Island geoptimaliseerd voor meerdere speelsessies. 

Daarnaast worden er speciale kerkers toegevoegd aan de game. Hierin zitten speciale uitdagingen die met een specifieke uitrusting te maken hebben. Ook worden er veel nieuwe legendary items en krachten toegevoegd. Een complete lijst met toevoegingen en aanpassingen is op Battle.net te vinden.

Bron: Battle.net

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony wil term 'Let's Play' vastleggen Fallout 4-tweak laat game op Borderlands lijken
11

Reacties op: Diablo 3-patch voor pc en consoles voegt veel nieuwe content toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Abraksan

    • 10 januari 2016 10:52
    Staat nog steeds op mijn twijfellijstje voor de PS4. Dit klinkt toch wel weer als een leuke update.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bioh4zard

    • 10 januari 2016 13:10
    @Abraksan als je hem goedkoop kan aanschaffen, doen. Toffe game die zeker voor lang gameplezier zal zorgen. Ik speel het steeds weer na een grote update en leg hem dan weer een poosje naast mij neer.

    Wel voor zorgen dat je reaper of souls en de originele in 1 hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 10 januari 2016 16:24
    @Bioh4zard Dat is toch ook de enige versie die op de PS4 is uitgebracht? Die met Reaper of Souls en Diablo 3 in een.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 11 januari 2016 08:58
    @pepsi Nee Diablo 3 was ook op de PS4 uitgebracht voor Reaper of Souls uit kwam. De Definite Edition is later gekomen en is inderdaad de versie waar je voor moet gaan.
    Gamemania had laatst een actie waar hij maar 15 euro kostte.

    OVerigens kijk ik wel uit naar deze patch. Het is altijd even verfrissend om de nieuwe content mee te maken. Season 5 gaat ook beginnen dus weer kans op nieuwe items. Benieuwd wat de nieuwe itemsets gaan doen voor de vrijheid in builds. Tot nu toe wordt je vaak geforceerd om een bepaalde richting op te gaan wil je beetje mee kunnen doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Abraksan

    • 10 januari 2016 19:26
    @Bioh4zard Ik heb hem op de pc, maar de speelstijl lag me niet echt. Als hack en slash denk ik dat het meer mijn ding is. Ik hoop hem nog eens tegen te komen op de ps store voor 20/25 euro (minder is ook goed :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bioh4zard

    • 11 januari 2016 10:16
    @Abraksan zonder uitbreiding is de game ook niet bepaald goed te noemen. Ze hebben ernstig veel aangepast waardoor de game stukken beter is geworden. Maar als het genre hack & slash je niet aan staat wordt het lastig inderdaad haha. Hij komt vast nog wel een keer langs voor een lage prijs, mocht je nog interesse hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 11 januari 2016 10:47
    Eind vorig jaar voor 29 euro op de kop getikt op de PS store. Had hem ook al op de Xbox360 en kon vlekkeloos m'n characters overzetten! Heb er al weer aardig wat uren in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 11 januari 2016 11:18
    @Dennispls Dat is toch alleen bij de Xbox360 en PS3? Daar kwam oorspronkelijk Diablo 3 op uit, en later de versie met Reaper of Souls. Als ik het goed herinner is hij pas op de huidige consoles uitgebracht (PS4, Xbox One) bij het uitbrengen van de Reaper of Souls versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 11 januari 2016 11:29
    @pepsi klopt enkel ROS op de ps4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 11 januari 2016 11:46
    @HighNesZ Jullie hebben gelijk. Ik was ervan overtuigd dat hij ook los was uitgekomen op PS4 maar dat was natuurlijk PS3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 12 januari 2016 11:00
    Ik kan niet wachten tot 2.4. Had hem eigenlijk nu al verwacht