De laatste tijd verschijnt er steeds meer nieuws en informatie over Digitalo's nieuwste FPS, Devastation. De shooter laat de speler kennismaken met een post-apoclyptische wereld waar allerlei huurlingen, straatvechter en gangleiders het opnemen tegen high-tech corporate troopers. Naast het feit dat het spel eigenlijk een standaard run en gun action game is, heeft het iets wat het boven de rest doet uitsteken. De actie wordt gepresenteerd met de flair van een Hollywood film en met de stijl van een Pulp Fiction roman.HomeLAN - What are some of your favorite aspects of Devastation in terms of its level design? Ben Golus - I really like the way that our levels look like real places instead of gameplay environments with facades and decorations to make them look like they're supposed to be someplace real. Many of the heavily destroyed areas have a great solidness to them, like everything has fallen apart, but settled into its current state after many years of neglect. I've also enjoyed the way the lighting style has come out, again realistic, but often very dramatic. Personally I've been trying for a style that's halfway between realism and film noir, and I think I've accomplished that. Homelan interviewde Ben Golus, technisch level designer van het spel. Devastation staat gepland voor begin 2003 en bevat meer dan 30 wapens en 32 levels.