Op zijn blog laat Eidos Montreal-baas David Anfossi weten dat de extra tijd vooral wordt gebruikt om de game na de ontwikkeling verder op te poetsen en perfect te maken.
"We zijn zeker van en trots op de game. Maar nu we er helemaal doorheen spelen zien we dat we in post-productie meer tijd nodig hebben om hem te fine-tunen om onze hoge standaard te bereiken."
"Het spijt ons als we jullie teleurstellen met dit nieuws", vervolgt Anfossi. "We willen jullie ook bedanken voor jullie ondersteuning en reacties. Deze game is een groot gedeelte van ons leven en we willen geen compromissen sluiten als het op de kwaliteit ervan aankomt."
Deus Ex: Mankind Divided is een vervolg op Deus Ex: Human Revolution. De game komt naar pc, Xbox One en PlayStation 4 en speelt zich in 2029 af, twee jaar na Human Revolution.
Reacties op: Deus Ex: Mankind Divided half jaar uitgesteld naar augustus 2016
Leshrac
pyronaan
sollitdude
Vogeltje
Fappingsnake
Exp
fluf
inactiefglaned
Exp
Taken NL
armilo-theus
Tombraider225
The Chosen One
Vriess
De marketingcampagnes voor sommige games komen echter wel in de knoei. Uitgevers zijn er goed in geworden om de hype snel op te bouwen met trailers, gameplay demo's voor de pers, reclames en die giganitsche slechte en gehaate pre-order acties. Maar als de game dan wordt uitgesteld, wat doen de uitgevers dan? Stil blijven en de hype laten wegzakken? Door gaan met de marketing en de gamers doodgooien met nieuwe wetenswaardigheden en zo de game minder interessant maken of zelfs spoilen?
Is het niet gewoon beter idee voor de uitgevers om de ontwikkeling van nieuwe games beter geheim te houden en ze wat later aan te kondigen?
chemicalscum
Ichi