Nieuws
Detroit: Become Human

Detroit: Become Human-ontwikkelaar komt met 'geweldig nieuws'

Fans speculeren over downloadbare content

Geschreven door Michel Musters op
Quantic Dream, de ontwikkelaar van Detroit: Become Human, komt binnenkort met "geweldig nieuws".

Dat laat de ontwikkelaar weten op Twitter. Om wat voor nieuws het gaat is nog niet bekend, maar er wordt gespeculeerd over downloadbare content voor Detroit.

De studio heeft dit jaar veel succes gehad, aangezien er meer dan twee miljoen exemplaren van Detroit zijn verkocht. Daarvoor ontwikkelde Quantic Dream games als Heavy Rain en Beyond: Two Souls.

Dit artikel delen:

Lees meer

Lumines Remastered komt mogelijk fysiek uit Ik kon het niet goed vinden met Red Dead Redemption 2
12

Reacties op: Detroit: Become Human-ontwikkelaar komt met 'geweldig nieuws'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 januari 2019 11:33
    Ben heel benieuwd. Detroit Become Human was een geweldige game en samen met Red Dead Redemption II voor mij de beste game van het jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 januari 2019 12:06
    Maar….EA zei toch dat verhaal gedreven singleplayer games dood waren???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 2 januari 2019 12:29
    @darkmanwls ja dat zeiden ze inderdaad maar afgelopen jaar deden denk de sp games het beter dan de mp games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 2 januari 2019 13:33
    @darkmanwls Voor EA wellicht, dat geeft vooral aan dat EA alleen naar cijfertjes kijkt. Voor veel gamers zijn SP-games de enige games. Voor mij in ieder geval wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 januari 2019 13:52
    @darkmanwls Als er een uitgever van mij de 🤬💩 mag krijgen is het EA.

    De uitgeverij die er geen ENKELE moeite voor doet en 60 Euro vraagt voor een upgrade van 18 naar 19.

    En dan vervolgens de nieuwe versie nog vol met lootboxen stopt.

    Zoiets doen als Quantic Dream is te veel werk voor ze. Gelukkig zijn er nog ontwikkelaar met hart voor hun werk.

    En een ziel. EA heeft de hare al jaren geleden verkocht. Aan wie, geen idee want zij zijn zelf 👹

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 januari 2019 18:22
    @bigds9fan @hulstpower @fonsrutte Ik vraag me alleen af of ik nou jullie sarcasme mis, of jullie dat van mij :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 2 januari 2019 18:46
    @darkmanwls oh ik snap sarcasme wel maar EA werkt als een rode lap op een stier bij mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 januari 2019 20:24
    @bigds9fan Zelfde hier hoor, ze hebben westwood vermoord. En ze zijn hard op weg hetzelfde te doen met Bioware, en dat vergeef ik ze nooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 2 januari 2019 21:29
    @darkmanwls Heb zelf liever een goede single player game dan multiplayer (open world RPG).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 3 januari 2019 00:21
    @rohirrimdwarf Ik ook. Ik heb jaren mmo's gespeeld, vond het t mooiste wat er was. Maar t trekt me niet meer. Ik heb alles gezien, en de communities er omheen zijn er niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 januari 2019 17:25
    Een remake van Omikron : The Nomad Soul, dat zou goed nieuws zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 2 januari 2019 18:39
    Ik zie ze wel een DLC voor Detroit maken.