Nieuws
Detroit: Become Human

Detroit: Become Human is meer dan 2 miljoen keer verkocht

Snelst verkochte Quantic Dream-game tot nu toe

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn inmiddels meer dan twee miljoen exemplaren van Detroit: Become Human verkocht.

Dat laat Sony Interactive Entertainment weten via Twitter. De game verscheen in mei exclusief op PlayStation 4 en is ontwikkeld door Heavy Rain-studio Quantic Dream. Detroit is met deze verkoopcijfers de snelst verkochte game van de studio ooit.

In Detroit: Become Human besturen spelers drie personages. Het plot draait om een samenleving waarin androids naast mensen leven, maar de samenleving begint weerstand te bieden tegen de rechten van androids, terwijl laatstgenoemden juist los willen breken van hun eigenaren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Epic stelt Fortnite cross-platform tools gratis beschikbaar The Crew 2 is nu tijdelijk gratis speelbaar
11

Reacties op: Detroit: Become Human is meer dan 2 miljoen keer verkocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 13 december 2018 09:03
    Hij staat nog op het verlanglijstje!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 december 2018 13:04
    @casualkiller Ik twijfel of ik deze game nog moet gaan aanschaffen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 13 december 2018 16:35
    @fonsrutte lijkt me simpel, vond je Heavy rain leuk? en Beyond? dan ben je al redelijk op weg.. of check de demo op het PSN!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 13 december 2018 23:42
    @casualkiller Ik vond heavy rain niets en deze geweldig, dus ook dat zegt soms niets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 14 december 2018 11:22
    @casualkiller Vaak vind ik het concept van dergelijke games heel cool, maar de uitwerking valt me dan erg tegen, zo ook bij Heavy Rain.
    Of Fahrenheit sprak me ook erg aan, maar dan wordt het ineens supervaag met rare aliens en quicktime events, terwijl dat helemaal niet in het verhaal paste (vond ik althans).
    Als deze game ook zoiets doet dan hoeft het van mij niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 13 december 2018 09:43
    Goed om te zien dat de studio en publisher blij zijn met de verkopen van de game. Meestal hoor je dat ze beide ontevreden zijn over het aantal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 13 december 2018 10:05
    Ik was echt compleet verrast door deze game. Heb m afgelopen zomer in een sale gekocht en was zeer positief verrast. Geweldige story telling, erg veel invloed op het verhaal verloop, 3 verhaallijnen die met elkaar verwikkeld raken op een hele goede manier, veel morele keuzes en grafies echt fantastisch.

    Ben eerder verbaast dat het maar 2 miljoen exemplaren zijn dan dat dit hun succesvolste game tot dusver is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 13 december 2018 10:47
    Ik ben hem nu aan het spelen en ben zeer tevreden met dit spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devillion82

    • 13 december 2018 10:59
    Fantastische game, heb hem meerdere malen doorgelopen met verschillende uitkomsten en elke keer was het weer spannend wat er allemaal gaat gebeuren. Met recht hun beste werk. Hoop dat ze er genoeg inkomsten uit hebben gehaald om het hoofd boven water te kunnen houden en aan een nieuw project te kunnen beginnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 13 december 2018 13:14
    Dik verdiend want het is een geweldige game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Leshrac

    • 13 december 2018 20:10
    Als ze hem op de PC uitbrengen wordt het in ieder geval 2000001….