Destiny 2 splitst multiplayer tussen casual en competitive | Gamer.nl

Destiny 2 splitst multiplayer tussen casual en competitive | Gamer.nl

Destiny 2 is de covergame van het nieuwe nummer van Game Informer en het artikel over de game brengt veel nieuwe informatie over aankomende shooter.

De multiplayer van de game wordt bijvoorbeeld opgesplitst in twee lobby's. Quick Play is voor casual modi als Clash en Control, en Competitive Play is voor de nieuwe Countdown-modus en diverse modi waar Bungie nog niets over verteld. Dit moet er voor zorgen dat nieuwelingen en hardcore gamers wat meer gesplitst worden. Destiny 2 krijgt seizoenen, maar hier is nog niet veel over bekend. Zo is niet duidelijk of spelers tijdens seizoenen een rank opbouwen.


De Hunter-kla e krijgt in Destiny 2 een nieuwe subkla e, de Arcstrider. Deze excelleert bovenal in closed combat en de nieuwe dodge-kla evaardigheid. De Arcstrider kan niet 'blinken'. Deze sprong laat spelers korte afstanden teleporteren. In plaats daarvan krijgen spelers een langere melee-afstand na een dodge en gaat de cooldown van vaardigheden sneller bij het sprinten. De subkla e is speelbaar op E3.

Ook duidelijk nu is dat er geen machinegeweren in Destiny 2 zitten. Mensen speculeerden hier eerder al over. Deze wapenkla e verdwijnt omdat er bij Power Weapons nu wapens zitten die met één kogel of slag dodelijk kunnen zijn.

Destiny 2 is vanaf 9 september beschikbaar op PS4 en Xbox One en komt later ook naar pc. Verwacht wordt dat de game vannacht tijdens Sony's persconferentie wordt getoond.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou