Nieuws
Destiny 2

Destiny 2 en God of War 3 zijn de PlayStation Plus-games van september

Plus nog andere titels

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van september bekendgemaakt.

Leden van PS Plus ontvangen God of War 3 Remastered en Destiny 2. Op PlayStation 3 kan men Another World - 20th Anniversary Edition en QUBE Director's Cut spelen. Op de Vita gaat het om Sparkle 2 en Foul Play. De PS3- en Vita-games zijn cross-buy met de PlayStation 4, dus alle games kunnen op die console gespeeld worden. Tot slot zijn ook de PlayStation VR-game Here They Lie en de PlayLink-game Knowledge is Power gratis te downloaden.

Deze games kunnen de gehele maand september worden gedownload. Na september kunnen Plus-leden de games niet meer zonder verdere kosten binnenhalen, tenzij de games in de maand september in de 'library' van spelers zijn toegevoegd.

Tot september kunnen Plus-leden nog games als Dead by Daylight en Mafia 3 binnenhalen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bekijk de eerste Spelunky 2-gameplay Microsoft kondigt witte Xbox One X-bundel en Elite-controller aan
14

Reacties op: Destiny 2 en God of War 3 zijn de PlayStation Plus-games van september

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 30 augustus 2018 08:47
    Geen slechte line-up deze maand. Heb destijds getwijfeld om Another World te kopen, ga die dan ook als eerste spelen 😁

    Zie net dat Destiny 2 zelfs al beschikbaar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 30 augustus 2018 09:33
    Dat is een set beste games! (ongeacht of je Destiny 2 goed of slecht vind :) ). Ok zat al een tijdje te azen op die GOW 3 remaster.. top.. Another world ook top! Nostalgie!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 30 augustus 2018 09:41
    Another World! Toen ik die game op mijn Atari speelde werd ik weggeblazen door de realistische bewegingen en de spannende actie.
    De rest is natuurlijk ook geweldig voor PS plus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 30 augustus 2018 10:19
    Hele dikke maand, slim van Bungie om Destiny 2 nu al te releasen om mensen lekker te maken voor de release van de Forsaken DLC. God of War 3 is een mooie prequel voor het laatste deel in de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JointCh1L

    • 30 augustus 2018 10:29
    Very nice :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Victor Sullivan

    • 30 augustus 2018 12:39
    Dit jaar zijn ze sws goed bezig met pa plus. Deus ex, maffia 3 , destiny 2. Allen titels die ik zelf nooit gekocht had maar nu leuk zijn om toch te kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 30 augustus 2018 12:41
    Een best lijstje deze maand niet echt mijn smaak maarja gratis is gratis gewoon donwloaden en we zien het wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 augustus 2018 13:23
    Jammer alleen dat destiny 2 inmiddels al 3 dlc heeft die je eigenlijk gewoon moet hebben om echt te kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 30 augustus 2018 14:41
    @darkmanwls
    Iets met een gegeven paard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 30 augustus 2018 16:12
    @Akira
    Iets met een dode mus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 augustus 2018 01:40
    @Mrhotshot85 Daar moest ik wel even om lachen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 2 september 2018 18:20
    @darkmanwls Gelijk heeft ie wel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 september 2018 09:59
    @Oxymorphone de dode mus of t gegeven paard?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 30 augustus 2018 13:28
    Die 2 bonus games zijn nu ook al gratis.