Nieuws

Destiny 2-bèta vanaf vanavond open voor iedereen

Om 19:00 uur mag iedereen aan de slag

Geschreven door Jacco Peek op
De bèta van Destiny 2 is vanaf vanavond voor iedereen beschikbaar op PlayStation 4 en Xbox One.

Om 19:00 uur is de bèta van de game te downloaden voor consoles en op maandagochtend om 06:00 uur eindigt deze weer.

De bèta bevat de eerste campagnemissie, twee Crucible-maps en een strike. Lees hier meer over de exacte inhoud van de bèta.

Destiny 2 verschijnt op 6 september voor PlayStation 4 en Xbox One, en op 24 oktober voor pc. Een pc-bèta staat gepland voor augustus.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vier personages onthuld voor Marvel vs. Capcom Infinite 2K maakt NBA 2K18-soundtrack bekend
13

Reacties op: Destiny 2-bèta vanaf vanavond open voor iedereen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • bokahara

    • 21 juli 2017 16:34
    staat gepland voor augustus. wanneer augustus dan! als het aan het einde van de bouwvak is, dan heb ik er nog niks aan. echt vervelend, dat ze allemaal hun games uitbrengen na de zomervakantie. je hebt dan geen tijd meer om te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 21 juli 2017 16:38
    @bokahara Gaan jullie pyramides bouwen ofzo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 21 juli 2017 19:10
    @xbox-one-gta-v ik ben een gamer. denk je echt dat ik een baan accepteer dat ervoor zorgt dat men gewrichten na 20 jaar kapot zijn? hell-no. ik will call of duty 20 return of the zombie romanov nog wel kunnen spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 21 juli 2017 16:49
    @bokahara ook bouwvakkers hebben vrije tijd lijkt me :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 21 juli 2017 18:11
    @bokahara De meeste mensen gaan weg in hun vakantie, daarom brengt men niets uit in die periode omdat het aantal spleers dan laag is. En ja dat is wel eens zuur voor de thuisblijvers ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 21 juli 2017 21:52
    …………….behalve de PC gamers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 21 juli 2017 22:31
    Pfff heb hem halverwege uitgezet voelde als een dertien in een dozijn shooter. Kan aan mij liggen hoor. Zal vast een ander publiek zijn die zich er wel mee vermaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 21 juli 2017 23:48
    @marco300

    Had precies hetzelfde gevoel, na kwartiertje ook de console uitgezet. Het gevoel van 'waarom speel ik dit' bleef ik houden… Dat voorspeld voor mij persoonlijk weinig goeds ondanks de korte speeltijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 juli 2017 11:32
    @marco300 Wat ik van de beta heb gezien zit er nog niets in van het gear verzamelen en dergelijke wat destiny maakt tot wat het is. Zonder dat alles is het inderdaad gewoon een shooter, maar deze beta is dan ook bedoeld voor mensen die destiny 1 al hebben gespeeld. Baseer alsjeblieft niet je mening op een super klein stukje van het geheel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 22 juli 2017 14:40
    @darkmanwls
    Ja ik weet wel wat Destiny inhoud maar er bekroop mij gewoon een gevoel van of dit net zo goed een add-on van 1 had kunnen zijn. Miste gewoon het gevoel dat ik iets nieuws aan het spelen was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inforza

    • 22 juli 2017 11:42
    wel veel negatieve berichten hierover.. Ik vind persoonlijk D2 ok, tis geen meesterwerk ofzo, maar zolang ik me maar met een game vermaak

    wapensysteem is iets aangepast waardoor shotguns nu in de heavy slot zitten.. zeker in de crucible is dat een groot verschil, shotguns waren gwn te sterk close range.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oidhipson

    • 22 juli 2017 23:51
    Zucht niet voor iedereen dus: Misschien even de titel aanpassen naar "Destiny 2-bèta vanaf vanavond open voor Xbox1 en PS4" ?
    Nu snap ik dat 't niet komt op de switch maar ik was zoals waarschijnlijk ook anderen op het verkeerde been gezet dat de PC versie ook al vervroegd zou komen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Colossus-90

    • 23 juli 2017 11:38