Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla mogelijk in ontwikkeling

Mogelijk speelt een meteoor een rol

Geschreven door Michel Musters op
Er wordt mogelijk gewerkt aan een derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla.

YouTuber j0nathan heeft de code van Valhalla er op nageslagen en dat ontdekt. Hij vond een code met daarin 'DLC_EXP3_Meteor' verwerkt, waarbij dezelfde schrijfwijze wordt gebruikt als de eerste twee, nog uit te komen uitbreidingen.ย 

Over de inhoud van deze mogelijke derde uitbreiding is nog niets bekend, maar het woord 'meteor', oftewel 'meteoor', doet vermoeden dat er een meteoor in de spelwereld van Valhalla stort en dat dit een nieuw avontuur met zich meebrengt. Het kan ook gerelateerd zijn aan het overkoepelende verhaal van de recente Assassin's Creed-games in de moderne setting, waarbij er een wereldwijde catastrofe wordt voorspeld.

Ubisoft heeft het bestaan van een derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla vooralsnog niet bevestigd. Deze lente verschijnt de eerste grote, betaalde uitbreiding in de vorm van The Wrath of the Druids, waarin spelers naar Ierland afreizen. In de zomer komt vervolgens The Siege of Paris uit, waarin de Vikingen Parijs aanvallen.

Assassin's Creed Valhalla

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 14 heeft meer dan 22 miljoen geregistreerde spelers Prototype van geannuleerde Castlevania voor Dreamcast duikt op
36

Reacties op: Derde uitbreiding voor Assassin's Creed Valhalla mogelijk in ontwikkeling

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 12:48
    "Het kan ook gerelateerd zijn aan het overkoepelende verhaal van de recente Assassin's Creed-games in de moderne setting, waarbij er een wereldwijde catastrofe wordt voorspeld."

    Te laat want de catastrofe was Valhalla zelf. ๐Ÿ™„

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 6 april 2021 13:07
    Ben een groot fan van Assassin`s Creed maar het personage van Valhalla is nog slechter dan de Indiaan (goed doener) uit deel 3, Personage deel 3 was slecht omdat ik vond dat het geen echte Indiaan was, ja het was een mix maar als mijn hele volk zo afgeslacht werd en ik was Indiaan dan gingen er toch heel wat scalpjes rollen.

    Eivor zit gewoon geen karakter in, het is net of je een wandelende zombie speelt.

    Misschien was ik te verwend met Kassandra wat naar mijn mening toch wel 1 van de beste character is geweest na Ezio en Bayek.

    Black Flag character was enorm goed omdat hij een Piraat was en zich ook als Piraat gedroeg.

    Maar goed uiteraard ga ik de 2 DLC spelen en wacht ik af wat misschien de 3e gaat worden.

    Ik hoop op een nieuw deel met Kassandra.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 april 2021 13:50
    Kom maar op hoe langer ik met Eivor kan spelen hoe beter. Eivor behoort voor mij toch wel bij de top 5 Assassins.

    Maar die meteoor kan inderdaad ook wat te maken hebben met overkoepelende verhaal. Wat overigens met Valhalla echt flinke stappen heeft gemaakt in een richting die mij heel erg blij maakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 14:12
    @coola Probleem is dat Eivor geen "echte" Assassin is. Zij draagt alleen maar een hidden blade.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 april 2021 14:33
    @bigds9fan

    Net of dat Kassandra een echte assassin is ? . Eivor heeft tenminste nog voor de Brotherhood gewerkt , Kassandra niet want de Brotherhood bestaat pas sinds bayek.

    Overigens zijn alle drie de AC RPG games pure AC games omdat ze het belangrijkste element gebruiken de Isu

    Overigens mijn top 5 assassins
    1 Edward Kenway
    2 Ezio auditore da Firenze
    3 Alexios
    4 Eivor
    5 Jacob Frye.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 14:38
    @coola Heb nooit beweerd dat Kassandra wel een Assassin is.

    Sterker nog als long time fan ben ik juist extra kritisch op de reeks omdat dit al het 2de deel op rij is dat je niet als Assassin speelt.

    En wat betreft de Isu, die discussie ga ik niet eens meer aan.

    Je kan het zo zien maar het feit dat de Isu er per se in moeten wil niet zeggen dat het niet meer over de strijd tussen de Assassins en Templars hoeft te gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 6 april 2021 15:22
    @coola Hoe kan Alexios in je lijstje staan en Eivor ook? Kassandra is Canon en Alexios als niet Canon gebruikt nog steeds precies dezelfde zinnen als je hem speelt. Eivor wilt nog niet eens een Assassin zijn vanwege dat er geen roem in zit, dus kan ook niet als Assassin worden gezien vind ik. Plus SPOILER alert:




    Ze wordt als een tool gebruikt door Aelfred wel een baggere Assassin als ze dat uberhaupt was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 april 2021 15:32
    @armilo-theus

    Omdat ik met Alexios speel en niet met Kassandra.

    En tja ik vind dat Eivor ( ondanks ze geen lid wil worden van de Hidden ones) wel thuis hoort in het lijstje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 15:42
    @coola Op die manier kan een Tempelier die de Hidden Blade van een dode Assassin afpakt dus ook als Assassin gezien worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 april 2021 16:00
    @bigds9fan

    Nee.. dat slaat nergens op. Eivor heeft gewoon weg voor de Assassins gewerkt en nooit tegen gewerkt maar goed ik zal de benaming veranderen

    top 5 Assassin's Creed protagonists
    1 Edward Kenway
    2 Ezio auditore da Firenze
    3 Alexios
    4 Eivor
    5 Jacob Frye.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 16:10
    @coola Wederom ik zeg "kan".

    Van wat ik gezien heb lopen op een paar vlakken de doelen van Eivor en de Assassin's overeen maar daar houdt het ook echt mee op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 6 april 2021 16:45
    @bigds9fan "Op die manier kan een Tempelier die de Hidden Blade van een dode Assassin afpakt dus ook als Assassin gezien worden."

    Niemand hier AC: Rogue gespeeld? Een assassin die overstapt naar de templars. Templar met een hidden blade

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 17:32
    @Ryme Zelfs 3 keer gespeeld. Maar dan is er ook Haytham nog.

    Maar ik snap je punt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kivanco

    • 6 april 2021 17:27
    @armilo-theus Is Kassandra canon ja? Ik koos haar omdat ze wat cheekier is dan Alexios. Verder moet ik zeggen dat de noorse mythologie mij totaal niet boeit. Origins en ac odyssey vond ik echt heel leuk, maar idk Valhalla is een beetje mehh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 6 april 2021 20:36
    @kivanco Het is in mijn ogen ook niet het beste AC of beter dan de laatste 2. Vooral de baggere microtransactions. Die nog eens erger zijn dan voorheen. Kassandra vond ik zelf ook beter dan Alexios.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 6 april 2021 15:18
    @bigds9fan Eivor is ook geen echte Assassins wilt ze ook niet zijn, omdat er geen roem in zit en alles een secret blijft. Ik denk dat de volgende game hoogstwaarschijnlijk weer Assassins vs Templars zal zijn. Alles wijst daar een beetje zo op. Ik heb AC net uit gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodieman

    • 6 april 2021 13:57
    Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die he-le-maal niets heeft met Eivor. Een schril contrast met Cassandra uit Oddesey.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 6 april 2021 14:16
    Begon na Odyssey met goede hoop aan dit spel, maar god wat is dit een saai gedrocht zeg. Heb meer plezier gehad aan Watch Dogs Legion en ook dat spel is minder dan zijn voorganger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2021 14:41
    @tremere Saai is een ding maar deze game is basically een reskin van Oddessey maar heeft ongelooflijk veel technische problemen.

    Ik kon op een gegeven moment niet eens meer verder in de game. Moest een eerdere missie starten vanaf een oudere autosave en toen bleek die vast te lopen.

    Toen heb ik maar opgegeven.

    Het ergste vind ik dat de base game in herhaling valt maar dat het leukste (het sacken van Parijs- al vraag ik me af of dit echt zo leuk wordt met de Ubisof treatment) en hetgeen iedereen in de game wil zien in de DLC zit.

    Dat trucje flikten ze met Oddessey ook, daarin zat het verhaaldeel wat die game linkte met Origins en waar Darius in zit, ook in de DLC. Toevallig heb ik die kunnen spelen omdat ik de CE had maar dit zou niet nodig moeten zijn.

    Kijk maar naar Marvel's Spider-Man. Ja er is DLC maar die bevat nergens content die essentieel is.

    Bij Assassin's Creed weet je tegenwoordig dat je met de base game een incomplete ervaring hebt en dat zou niet moeten.

    Naast het feit dat je met een knop verwijderd bent van de store waarin van alles gekocht kan worden om de beurs van Ubisof te spekken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 6 april 2021 15:28
    @bigds9fan Uhm dit keer moet ik helaas wel AC verdedigen. Ik heb het net uitgespeeld en het is naar mijn mening niet een reskin van Odyssey. Ja het valt wel in herhaling vooral als je je kamp wilt upgraden moet je letterlijk alle raids doen en alles looten want anders doei volledige kamp upgrade. Ik vind het niet erg dat Parijs er niet in zit. Ik heb er 80 uur over gedaan om het verhaal godverdomme uit te spelen xD. Alle drie de spellen hebben in de base game verrekens veel uren in zitten dan begrijp ik dat er expansions dan uit komen. Welke missie was dat want ik heb het verhaal helemaal kunnen uitspelen.