De patch heeft een grootte van meer dan 7,5 gb. Bluepoint Games of Sony hebben op moment van schrijven echter nog geen patch notes naar buiten gebracht. Spelers zijn daardoor zelf begonnen met het samenstellen van een lijst met aanpassingen.
Zo zijn er een aantal glitches opgelost die sommige spelers misbruiken. Zo waren er glitches met de Golden Coin en de Ring of Magical Nature-spellslot. Die zijn nu opgelost. Ook werkten de Activity Cards voor het warpen naar Archstones niet naar behoren en nu wel. Verder wordt de juiste latency in milliseconden nu getoond bij de Server Selection en gebruiken Soul Signs nu de PSN-naam van de speler in plaats van de naam van hun personage.

Reacties op: Demon's Souls-remake ontvangt forse nieuwe patch
garciagarcia
Aan de andere kant zijn er in de andere games meer savepoints, waardoor je vrijwel direct weer aan een boss kon beginnen. Bij Demon's Souls is dat minder vaak het geval en moet je toch weer langs enemies voor je bij de boss aankomt, en daar zal voor deze game de moeilijkheid inzitten.
Meest irritante is dat je elke keer een data sync error krijgt als je de PS5 opstart, de game opstart, de game afsluit etc. Na dag 1 en 2 kreeg ik toch wel wat zweet onder de oksels, omdat ik elke keer dacht dat mijn progressie niet was opgeslagen. Dat was gelukkig nooit het geval.
Ga deze game absoluut spelen mensen en laat Watch Dogs (echt heel eentonig en matig) en Valhalla (Odessey in Viking jasje) lekker links liggen tot ze in de budgetbak terecht komen.