Nieuws
Xbox

Deep Pink-controller voor Xbox Series X en S onthuld

Mooi roze is niet lelijk

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft een nieuwe kleur voor de Xbox Series X en S-controller onthuld: Deep Pink.

De controller is gisteren op de Amerikaanse Xbox-site verschenen en kost daar 64,99 dollar. Op de Nederlandse Xbox-website staat de controller op moment van schrijven nog niet.

De draadloze controller is net zoals andere Xbox Series-controllers van Microsoft te gebruiken op Xbox Series X en S, Xbox One, pc, iOS en Android.

Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars-outfits en lightsabers keren terug in Fortnite PlayStation-insider claimt dat er iets rondom Bloodborne in de maak is
8

Reacties op: Deep Pink-controller voor Xbox Series X en S onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    -JK-

    • 4 mei 2022 10:51
    Ik had met meer witte accenten gewerkt, dat vind ik mooier kleuren dan zwart bij pink.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 4 mei 2022 11:47
    @-JK- inderdaad. Wit past zo niet hoe ze dit gedaan hebben. Het komt nergens terug. Behalve de guide knop dan. Maar die moet je niet mee nemen in het design want die is altijd wit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 4 mei 2022 11:14
    Ik begrijp dit niet helemaal. In designlab kan je toch alle kleuren van de regenboog kiezen? Waarom wordt er dan af en toe nog steeds een officieel uitgebracht in een bepaald kleurtje. Ach wel.. ieder zijn smaak. Vind deze niet echt spectaculair mooi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • happybird15

    • 4 mei 2022 11:38
    @kleinekoosjer omdat niet iedereen de behoefte heeft om zijn eigen controller te ontwerpen haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 mei 2022 11:21
    Woke !!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 4 mei 2022 11:42
    Zie je niet vaak dat een PlayStation controller een keer mooier is dan de xbox controller qua design.

    Heb een paar dagen geleden de roze dualsense gekocht. Zag dit artikel en moest um gelijk hebben tot dat ik wit aan de onderkant zag. Waarom gewoon niet zwart of roze? Ja ik weet dat je custom controllers kan maken bij Microsoft maar die zijn ook duurder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    R.J

    • 4 mei 2022 14:08
    Dat witte achter is gewoon lelijk doen ze ook bij de andere varianten gewoon 1 kleur is prima

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 4 mei 2022 16:25
    Vind hem er wel vet uit zien (op het witte na), maar ik heb de blauwe al.

    Mocht er ooit een custom elite V2 komen dan doe ik het.