Nieuws
Death's Door

Death's Door komt naar Xbox Game Pass

De line-up van de rest van deze maand is gelekt

Geschreven door Michel Musters op
Indiehit Death's Door komt ergens deze maand naar Xbox Game Pass.

Dat blijkt uit een gelekte illustratie waarin diverse aankomende Game Pass-toevoegingen worden getoond. Naast Death's Door staat ook Taiko no Tatsujin: The DrumMaster op de illustratie.

Diverse andere games op de illustratie waren eerder al voor Game Pass bevestigd, waaronder Rainbow Six Extraction, Rainbow Six Siege, Windjammers 2, Hitman Trilogy, Danganronpa Anniversary Edition en Nobody Saves the World.

Waarschijnlijk kondigt Microsoft binnenkort bovenstaande games officieel aan voor Game Pass, inclusief releasedata.

Dit artikel delen:

Lees meer

Israëlisch kantoor van Nvidia breidt uit voor cpu-ontwikkeling Fan krijgt Tomb Raider aan de praat op Game Boy Advance
10

Reacties op: Death's Door komt naar Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 18 januari 2022 15:29
    deathsdoor stond al lang op me lijstje, blijf gamepass geweldig vindne

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 januari 2022 16:31
    @hulstpower trouwens nobody saves the world staat er nu op van Drinkbox geniale game tot nu toe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 januari 2022 16:47
    @Roy36NL ok jij had deathsdoor al gespeeld toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 januari 2022 17:12
    @hulstpower ja leuke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 januari 2022 15:33
    JA HOOR! Die heb ik godgloeiende net gekocht…..Zal je dus altijd zien. DAMN YOU GAMEPASS!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 18 januari 2022 19:05
    @The_Stifmeister
    Haha, ja ik dus ook!! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 20 januari 2022 09:49
    @The_Stifmeister Death's door was wel te verwachten maar goed dat denk ik ook steeds van Cuphead.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 januari 2022 15:38
    Had hem bij release al gekocht echt een leuke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 18 januari 2022 16:46
    DEaths door schijnt een pareltje te zijn.
    Tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 18 januari 2022 20:17
    Op release voor de Xbox One gekocht. Vorige maand een fysiek exemplaar voor de PS5 besteld. GE-WEL-DIG spel.