Nieuws
Death Stranding

Death Stranding verschijnt op 8 november

Uitgebreide gameplay van de game getoond

Geschreven door Michel Musters op
Death Stranding komt op 8 november uit voor PlayStation 4. Dat is zojuist onthuld tijdens een livestream op het PlayStation Twitch-kanaal.
Gisterenavond begon de livestream rondom Death Stranding en waren er alleen nog maar vage beelden gezien, maar zojuist verscheen er een trailer met gameplay van de game en werd de releasedatum onthuld.


Eerder vandaag lekte de releasedatum van de game al uit via het Facebook-account van PlayStation Taiwan, maar nu is de releasedatum daadwerkelijk bevestigd.

In Death Stranding van Metal Gear-ontwikkelaar Hideo Kojima moet Sam Bridges, gespeeld door Norman Reedus, een getransformeerde wereld trotseren. Bridges draagt de overblijfselen van de toekomst en moet de gebroken wereld herenigen. Andere acteurs en actrices zijn onder andere Mads Mikkelsen, Léa Seydoux en Troy Baker.

Kojima laat weten dat Death Stranding een compleet nieuw soort actiegame wordt waar spelers geïsoleerde steden en een gefragmenteerde samenleving met elkaar in contact moeten brengen. Alle elementen van de game, waaronder het verhaal en de gameplay, hangen samen dankzij het thema 'connectie'. Hoe dat precies tot uiting komt is niet bekend.

Sony heeft een website online gezet rondom Death Stranding. Hier is ook de game te reserveren.

Tot slot zijn er ook diverse speciale edities van de game onthuld, die je hieronder kunt bekijken. Door de standaard editie te reserveren kunnen spelers diverse extra's ontgrendelen.

Death Stranding
Death Stranding
Death Stranding
Death Stranding

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: Modern Warfare-teaser live, onthulling is vanavond Square Enix bevestigt Marvel's Avengers-onthulling op E3 2019
17

Reacties op: Death Stranding verschijnt op 8 november

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TommyVercetti

    • 29 mei 2019 18:25
    Nice léa seydoux heeft een grote rol als je haar niet kent kijk maar eens de film La vie d'Adèle(very nice)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 29 mei 2019 18:55
    Oké dit gaat awesome worden. Eerlijk gezegd is alles wat ze nu hebben laten zien precies zo als ik het in m'n hoofd had sinds de game voor het eerst was aangekondigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 30 mei 2019 10:18
    @coola Heb je een glazen bol als hoofd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 30 mei 2019 13:35
    @Clausbmf666

    Ja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 29 mei 2019 19:10
    1:23, lijkt die Sjaak wel van walking dead die altijd met z'n kruisboog was.. maar ziet er allemaal interessant uit. Vooral de cut scènes. Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 29 mei 2019 19:14
    @EdwinVP

    Nee joh je meent het…. dat is Norman Reedus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 29 mei 2019 22:45
    @coola owwww…ja kom niet met namen van acteurs bij mij, geen idee altijd maar als je de personage noemt dan gaat t lampje branden bij me hehe…nou dan hebben ze m goed nagemaakt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 29 mei 2019 22:38
    @EdwinVP

    Haha no shit Sherlock.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 mei 2019 19:15
    Denk dat het verhaal wel intressant is maar de gameplay ziet er weer heel saai uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 mei 2019 19:53
    Voordat iedereen weer wtf is dit gaat roepen :)

    What is Death Stranding?
    From legendary game creator Hideo Kojima (Metal Gear Solid) comes an all-new, genre-defying open world action adventure for PS4, starring Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux and Lindsay Wagner.

    In the near future, mysterious explosions have rocked the globe, setting off a series of supernatural events known as the Death Stranding. With otherworldly creatures plaguing the landscape, and mass extinction imminent, it’s up to Sam Porter Bridges to travel across the ravaged wasteland and save humanity from impending annihilation.

    Face unique challenges
    Arm yourself and take aim at a variety of objectives in your mission to reunite a broken nation, while balancing under the weight of your cargo as you travel. Protect your supplies from wild bandits, and stay safe from the terrifying Beached Things… or face failing those who depend on you.

    Death is not the end
    There is no traditional ‘game over’ state in Death Stranding. Lose your life during combat and you’ll find yourself in an upside-down realm, searching for a way back to the living. Choose your combat methods carefully, as killing your foe is > almost never the solution – and every death carries a consequence

    Assist other players
    Help other travellers without ever crossing paths via asynchronous online gameplay. Send supplies, share safe houses and walk in the footsteps of fellow couriers to reunite civilisation.

    Sterke dark souls invloeden dus met het laatste gedeelte van de tekst… Breath of the wild-achtige taferelen met die moeilijk lange ladder :) actie stealth scheuren op een motor, wwII, ik ben er klaar voor!

    De graphics zijn ook top notch, Nederlandse trots mensen!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 29 mei 2019 22:02
    @casualkiller ik ben al jaaaaaaren fan van Kojima en Del Toro for that matter.

    Samen met veel andere wacht ik al lang op deze game. Ik ben echter als de dood voor walvissen en de soorten. Deze trailer bevatte gelukkig weinig van de beesten, maar ik ben zo bang dat een van mijn fave developers een game heeft gemaakt die mij ontzettend aanspreekt, maar ook een game die ik waarsschijnlijk moet laten liggen.

    Najah ik ga de CE kopen, maar ik kan m voorlopig niet spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 29 mei 2019 22:03
    Ik ben groot fan van kojima maar deze trailer laat een akelig gevoel achter. Verhalend maakt het me helemaal hyped maar die gameplay…..het ziet er allemaal nog een beetje houterig uit. Het hele vervoeren van spullen voelt ook nog niet echt boeiend. De actie die in de trailer zit was matig op zijn best. Dit wordt zeker een reviews first koop voor me, want helemaal vetrouwen doe ik het niet. Hyped but worried.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 30 mei 2019 09:40
    @misjnoe
    Ben het helemaal met je eens. Gameplay ziet er, op z’n zachtst gezegd, slordig uit. Maak me een klein beetje zorgen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 30 mei 2019 09:12
    Verhaaltechnisch ziet dit er echt fantastisch uit! Toffe sfeer wordt neergezet. Gameplay is onduidelijk, ziet er niet boeiend uit. Misschien houdt ie dat stuk nog geheim

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 30 mei 2019 10:09
    Ziet er uit dat dit een mooie Prometheus (film Ridley scott) game had kunnen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 30 mei 2019 10:46
    in de japanse trailer zit nog meer footage..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 30 mei 2019 14:48
    @casualkiller Er is een japanse trailer met meer gameplay. Uiteraard… ff checken.

    *inmiddels gecheckt* Geeft nog niet heel veel meer extra info. In ieder geval zijn er dus kennelijk boss battles met wat meer actie.