Nieuws
Death Stranding

Death Stranding komt zomer 2020 naar pc

Kojima-game niet alleen meer voor PS4

Geschreven door Lucas May op
Death Stranding verschijnt in het begin van de zomer van 2020 ook voor pc. Dit meldt het Twitter-kanaal van Kojima Productions.

Bij de oorspronkelijke aankondiging van Sony's deal met Kojima Productions voor Death Stranding werd al bekendgemaakt dat een pc-versie in de maak was en moest verschijnen na de PS4-versie. Nu bevestigt een tweetvan de ontwikkelaar dat de game ook naar pc komt. Specifieker dan 'begin van de zomer van 2020' wordt niet genoemd.

Er is nog niet bekend of Death Stranding naar Steam, de Epic Games Store of andere digitale winkels komt.

Death Stranding is de nieuwe game van Hideo Kojima, de ontwikkelaar van de Metal Gear-reeks.Acteurs en actrices als Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux en Troy Baker hebben rollen in het spel. De game verschijnt op 8 november voor PlayStation 4. Onze review lees je aanstaande vrijdag 1 november alvast.

Dit artikel delen:

Lees meer

Activision verdraait Amerikaanse oorlogsmisdaad Destiny-streamer King Gothalion ruilt Twitch ook in voor Mixer
10

Reacties op: Death Stranding komt zomer 2020 naar pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • hulstpower

    • 28 oktober 2019 13:25
    Ok wacht ik lekker op de pc versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 28 oktober 2019 13:27
    @hulstpower Wel lief dat ze dat voor release aankondigen toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 28 oktober 2019 14:40
    @MonsterCrab zat toch te twijvelen om hem voor ps4 the halen omdat ik denk dat er ook wel een ps5 versie komt.
    Maar nu er een pc versie komt weet ik zeker dat ik hem daar voor haal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 28 oktober 2019 14:33
    Delivery Man Simulator.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 28 oktober 2019 17:12
    @TheDeeGee Ik teken ervoor, weer eens wat anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 28 oktober 2019 18:00
    @gimbal2

    Postman Pat: The Game :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 28 oktober 2019 21:25
    @gimbal2

    Weer eens wat anders klopt. Maar of het ook leuk is en wordt dat is de grote vraag. Ik vind unieke dingen ook wel leuk en interessant, maar ik vraag me af of deze game ook serieus gewoon simpelweg vermaak is. Dat is de basis van wat gamen moet zijn. Dus ik hoop dat je gelijkt hebt, maar ik wacht de release af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 28 oktober 2019 18:06
    Hmm. Dan ligt het ook voor de hand dat de getoonde beelden van de PC versienafkomstig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 28 oktober 2019 22:31
    Zo vreemd eigenlijk ook niet, immers zijn er nu ook meer spellen die van originele PS4 exclusives waren voor de PC uitgekomen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 29 oktober 2019 08:56
    Consoles mogen eerst testen, waarop de pc wellicht een volwaardige versie krijgen.. :)

    Eerst maar is kijken of het geen flop word.