Nieuws

De Xbox Live Games with Gold-spellen van april zijn bekend

Met o.a. Another Sight en Hue

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Live Games with Gold-spellen van april bekendgemaakt.

De gehele maand april kunnen Gold-leden op Xbox One en Xbox Series X en S de steampunk-fantasygame Another Sight claimen. Van 16 april tot en met 15 mei kan de Xbox One-puzzel-platformer Hue worden geclaimd.

Wat Xbox 360-games betreft - die ook op moderne Xbox-consoles gespeeld kunnen worden - is van 1 tot en met 15 april de intergalactische tycoongame Outpost Kaloki X beschikbaar. Van 16 april tot het einde van de maand komt MX vs ATV Alive beschikbaar.

Tot eind deze maand zijn The Flame in the Flood en SpongeBob's Truth or Square nog te claimen door Xbox Live Gold-leden. Street Power Soccer is tot 15 april beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Er zitten meer dan honderdvijftig kerkers in Diablo 4 Fast and Furious Crossroads gaat uit de verkoop
9

Reacties op: De Xbox Live Games with Gold-spellen van april zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 30 maart 2022 08:47
    Het is wel duidelijk dat game pass nu de focus heeft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 30 maart 2022 08:53
    @Ziminar klopt, hoewel Another Sight wellicht nog interessant is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 30 maart 2022 09:22
    Games wirh gold is wel erg flut de laatste maanden. Wat een bout spellen die al vaak voor een paar euro te koop zijn geweest

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 30 maart 2022 09:35
    Ik ben nog steeds van mening dat ze hier mee moeten kappen, is eigenlijk alleen maar slechte publiciteit. Ik weet het; geen gegeven paard in de mond kijken.. Echter de glans van GwG is er compleet af. Helemaal als je een series Console incl pass bezit.. dan frons je iedere maand met je wenkbrauw en denkt.. wat moet ik hier nog mee?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 30 maart 2022 10:09
    @kleinekoosjer Dat hele Gold is zn waarde wel kwijt inderdaad. Past ook helemaal niet meer in de huidige filosofie van Xbox. Laten vallen zou het beste zijn, ook om misschien net weer het nieuwe PS+ te overtoepen. Maar dat zal ongetwijfeld meer kosten dan wij denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 maart 2022 09:49
    Ben bang dat bij PS het zelfde gaat gebeuren. Voor dat ik een PS5 had was ik altijd jaloers op het niveau van de games maar sinds ik een PS5 heb lijkt het sowieso een beetje tegen te vallen al is zijn het wel veel betere games dan bij Xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 maart 2022 09:58
    @sandervs Bij Sony is als ik het goed begrijp het huidige abo gevangen in de Essential tier met de gratis games toch? Dus dan zou ik denken dat het bij Sony wel beter blijft.
    Ik denk dat MS liever afstapt van de gratis games en iedereen over wil laten stappen naar gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 30 maart 2022 14:24
    @Ziminar ja gold bestaat ook nog als los abo idd dat is waar maar Sony zal denk ik wel liever hebben dat mensen over gaan naar tier 2 of 3. Als je dan super toffe games in tier 1 stopt gebeurd dat misschien minder?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 30 maart 2022 11:54
    Weer een top maand zo te zien.