Nieuws

De Xbox Games with Gold van oktober zijn bekend

Ook Game Pass-titels aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de games aangekondigd die Xbox Live Gold-leden in oktober gratis kunnen spelen.

Van 1 tot en met 31 oktober kan men de hectische multiplayergame Overcooked binnenhalen op Xbox One. Vanaf 16 oktober is ook de Xbox One-game Victor Vran beschikbaar.

Xbox 360-gamers (en Xbox One-gamers via backwards compatibility) kunnenvanaf 1 oktober ook aan de slag met Stuntman: Ignition en vanaf 15 oktober met Hitman: Blood Money.

Tot slot zijn er ook nieuwe games voor Xbox Game Pass aangekondigd. Vanaf 1 oktober staan Wolfenstein: The New Order en Metro Redux op de service. Ook Lego Indiana Jones, Shantae: 1/2 Genie Hero, Westerado: Double Barreled en Split/Second verschijnen op Xbox Game Pass. Natuurlijk komt ook Forza Horizon 4 op de dag van release beschikbaar op Game Pass.

Dit artikel delen:

Lees meer

Servers Drawn to Death gaan volgend jaar offline Zie Agent 47 in Colombia zijn doelwitten met speels gemak uitschakelen in Hitman 2
12

Reacties op: De Xbox Games with Gold van oktober zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Floppyhoofd_

    • 26 september 2018 09:09
    Hoop toch dat de ps plus line-up wat beter is 🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 26 september 2018 09:33
    @Floppyhoofd_ Er zijn geruchten dat bij PS Plus Nioh en Diablo 3 Eternal Collection gratis worden in oktober. Dus klinkt goed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 26 september 2018 11:45
    @Paxopoxo Die geruchten waren er ook voor de maand september

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 26 september 2018 15:16
    @Paxopoxo
    die geruchten zijn 9 van de 10 keer onzin. Komen echt zelden uit. Ik wacht het rustig af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 27 september 2018 04:35
    @Paxopoxo en zo bleek, nee de ps line-up is nog slechter XD friday the 13th heb ik al en de rest lijkt me niks 🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 26 september 2018 09:16
    dit is wel extreem slecht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kawakippie

    • 26 september 2018 09:40
    Daarin tegen de Gamepass wel erg goed :) verwacht dat de xbox games with gold in de toekomst niet veel beter gaan worden, helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 26 september 2018 09:46
    @kawakippie ik krijg ook het gevoel dat Microsoft de mensen naar die gamepass probeert te sturen, welke in mijn ogen een betere dienst lijkt al heb ik zelf geen xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 26 september 2018 13:35
    @Jumpman gamepass werkt goed is gewoon downloadrn en spelen. Sinds dat er is is games with gold slecht geworde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrKingofhearts

    • 27 september 2018 09:24
    @hulstpower Echter bezit je het spel niet en heb je geen toegang meer als het van de service af word gehaald.

    Daarom voor mij geen gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 26 september 2018 15:19
    Overcooked is echt een super party game!! Echt een aanrader voor iedereen. Lekker met een paar vrienden op de bank gefrustreerd tegen elkaar schreeuwen. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 26 september 2018 16:09
    Overcooked lijkt mij voor een paar keer wel lachen met 3 maten local co-op.
    Victor Vran heb ik nog nooit van gehoord.. lijkt mij niet tof, maar krijgt redelijk goede meta score.. dus wie weet. Ik lees iets over een Motorhead uitbreiding.. wat natuurlijk wel weer cool is..