Nieuws
Xbox Games with Gold

De Xbox Games With Gold van november zijn bekend

Met Praetorians – HD Remaster en Dead End Job

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Games With Gold van november onthuld.

Het gaat om Praetorians – HD Remaster en Dead End Job. Eerstgenoemde titel is beschikbaar van 1 tot en met 30 november, terwijl de tweede game vanaf 16 november tot en met 15 december te claimen valt. Iedereen met een Xbox Live Gold-abonnement kan de games gratis binnenhalen.

Praetorians is een rts die zich afspeelt tijdens de hoogtijdagen van het Romeinse rijk. Spelers kunnen tussen drie verschillende facties kiezen: de Romeinen, de Egyptenaren en de Galliërs. De game bevat twintig campagnemissies.

Dead End Job is een lokale co-op-game waarin slapstick humor centraal staat. Spelers moeten alleen of met een medespeler ongedierte bestrijden met een ectoplasmastofzuiger. Meer details over de games zijn op Xbox Wire te vinden.

Games With Gold November

Dit artikel delen:

Lees meer

Angry Miao 'Hover' belooft magnetisch zwevende polssteun Intel verhelpt vertoning trager VRAM op Arc A770-gpu's
11

Reacties op: De Xbox Games With Gold van november zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Tokumei

    • 29 oktober 2022 13:23
    Kunnen ze hier beter niet mee ophouden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 29 oktober 2022 15:00
    @Tokumei Nee maar wel eens wat betere games geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 oktober 2022 15:31
    @Deadspacer Dat gaat niet gebeuren, want die betere games stoppen ze liever in gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 29 oktober 2022 16:47
    @Messtranor daarom dat hij zegt dat ze er misschien beter mee kunnen stoppen. Iedere maand troep en de hoop blijft dat ze eens wat fatsoenlijke games geven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 29 oktober 2022 18:36
    @Remco1988 het gras is groener in de gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 29 oktober 2022 23:59
    @ToMaX99 zeker weten ja. Keuze is reuze in game pass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 29 oktober 2022 18:37
    @Remco1988 heb je serieus nog hoop? die heb ik allang niet meer. Dan is het ook niet meer zo ergerlijk :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 29 oktober 2022 23:59
    @Aerofox81 nee, niet echt meer na de laatste maanden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 30 oktober 2022 08:05
    @Remco1988 lol, ik reageerde op deadspacer joh, niet op tokumei.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bleacdemon

    • 30 oktober 2022 08:29
    @tokumei Wat mij betreft wel. Ik doe er helemaal niets mee. Soms komt er een titel voorbij die ik wel uitprobeer maar na een half uurtje houd ik het dan alweer voor gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 30 oktober 2022 08:57
    Ik heb het lang verdedigd omdat er toch ook vaak wat leukere 360 games bij zaten maar nu houd het voor mij ook op. Niet alleen zijn ze gestopt met de 360 games, maar ook de kwaliteit van de 2 overgebleven games is niet vooruit gegaan. Natuurlijk het zijn in principe gratis games maar ik betwijfel of iemand hier echt op zit te wachten. De kwaliteit mag echt wel wat hoger. Dit is iets dat Sony sterk beter doet.