Nieuws
Shantae and the Pirates Curse

De Xbox Games with Gold van juni zijn bekend

Met o.a. Shantae and the Pirate's Curse

Geschreven door Michel Musters op
De Xbox Games with Gold van juni zijn bekendgemaakt.

De 2D-platformer Shantae and the Pirate's Curse is van 1 tot en met 30 juni beschikbaar op Xbox One. Daarnaast komt de adventure Coffee Talk vanaf 16 juni beschikbaar op de console.

Qua Xbox 360-games (die van backwards compatibility ook voor Xbox One-gamers beschikbaar zijn), staat vanaf 1 juni de komische actiegame Destroy All Humans op stapel, en wordt deze op 16 juni vervangen voor de intense shoot 'em-up Sine Mora.

In de resterende dagen van deze maand kunnen Overlord 2 en V-Rally 4 nog binnengehaald worden. Daarnaast blijft Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr nog tot 15 juni beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Samurai Shodown verschijnt op 11 juni voor pc Journalist hint naar 'revolutionaire' aankondiging rondom Sega
12

Reacties op: De Xbox Games with Gold van juni zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 27 mei 2020 09:20
    Het is duidelijk dat Microsoft haar pijlen heeft gericht op GamePass, dat — al sinds de launch — met de maand beter wordt, in tegenstelling tot Games with Gold.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 27 mei 2020 09:42
    @denver

    Dat wordt iedere keer weer gesuggereerd als het een mindere GwG maand is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 27 mei 2020 10:50
    @xeros Mij maakt het niet zo uit, ik heb allebei nog tot in 2022, maar volgens mij hebben we maar één goede maand gehad in de afgelopen acht. Al blijft dat natuurlijk enigszins subjectief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 27 mei 2020 14:41
    @denver Eens.. ik klaag nooit zo.. maar het is de laatste tijd wel erg karig. Heb ook gamepass ultimate tot ver weg geregeld. Ik keek altijd uit naar de gamepies met gold, maar dat wordt de laatste tijd echt flink minder. Kan er niet helemaal bij met mijn pet. Dit is de tijd dat je wilt shinen. Je krijgt goede feedback als je toffe games weggeeft.. en dan komen ze met deze troep. De reacties online zijn dan ook niet mals en ik geef de community niet geheel ongelijk. Helemaal niet omdat PS wel weer shined met een goede degelijke shooter. Ben groot fan hoor van Xbox, maar dit doen ze gewoon weer niet tactisch.. dan denk ik; welke mongool kiest dit en welke mongool geeft hier toestemming voor.. Ik zou het in ieder geval flink anders aanpakken. Maar he.. wie ben ik? ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Xymie

    • 27 mei 2020 09:29
    Tja, enige wat hier positief aan is is dat ik die spellen nog niet heb. De kans dat ik ze ga spelen is echter 0 :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 27 mei 2020 09:58
    zo, vonden ze nog 4 dvdtjes helemaal onderaan de budgetbak die ze konden weggeven?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 27 mei 2020 10:51
    Nee, deze games zijn digitaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 27 mei 2020 11:13
    @ali3n8tor dvd? schijfjes? bestaan die nog?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 27 mei 2020 11:46
    iig wordt de backlog niet vergroot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 27 mei 2020 12:09
    goede nieuws is dat ik de games nog niet heb. Het slechte nieuws is dat dat een reden heeft…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 28 mei 2020 13:29
    @-it- Destroy all Humans is wel een Xbox klassieker. Speelt nog steeds heerlijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 27 mei 2020 12:56
    Mijn top 4 van games die ik niet ga spelen.