Er is weer een hands-on preview verschenen van Deus Ex 2: Invisible War, de opvolger van het zeer succesvolle Deus Ex. Maar wat zijn nu de verschillen tussen het eerste en het tweede deel? In Invisble War kun je nu ook kiezen voor een vrouwelijk karakter (leve de emancipatie ) en vervangt het bio-mod system het oude augmentation system. Vooral de introductie van het bio-mod systeem moet voor een nog langere levensduur en flexibiliteit van het spel zorgen. One of the more interesting new bio-mods will be "Bot Domination," which lets you take over mechs and robots to unleash destruction, spy on conversations, or just sanitize the floors a bit. (Remember, no one ever suspects the cleaner bot!) After choosing a bot to hijack, you have ten seconds to hide your body, since it'll be vulnerable while your consciousness resides in the machine. Other bio-mods will be less straightforward. In the world of Invisible War, bio-mods will be a rapidly proliferating technology, so there'll be a lot of weird stuff out there on the edge between legality and morality. Black market vendors can get you some pretty crazy stuff (one bio-mod generates health by having nanites harvest corpses and unconscious bodies), but the use of these off-kilter inventions won't be without consequences Technisch zit het ook snor met Deus Ex 2: Invisible War, wat gebruikt maakt van een zwaar aangepaste next-gen Unreal engine. Tel daarbij op de fantastische models, AI en diepgang en Deus Ex 2 lijkt een kandidaat te worden voor "Game of the Year". Het spel staat gepland voor juni van dit jaar.