De vaardigheden die je moet hebben om games te maken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

PCG Central houdt momenteel wat praatjes met mensen uit de gamesindustrie over het hoe en waarom zij in de busine zijn gekomen. Vandaag was Gearbox's Landon Montgomery aan de beurt en hij vertelde in een kleine 2000 woorden zijn verhaal aan de website.

Zo zegt Landon dat goede games maken niet gebaseerd is op een goede opleiding, zelf kwam hij de industrie binnen toen hij nog niet eens z'n middelbare school afgemaakt had, maar op creativiteit en inspiratie. What prior games have you worked on? Doing What? What was your favorite game?

Deathmatch Maker (just game related…) - artist Battlespire – artist Prax War – artist/animator Half-Life : Opposing Force – artist/animator Half-Life : Blue Shift - artist/animator Half-Life : PS2 – artist/animator Top-Secret – Director/animatorDe perfecte baan voor bijna iedereen dus, weinig naar school gaan en de hele dag bezig zijn met je pa ie. Om meer over dit idylisch leven te lezen kan je naar dit adres surfen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou