Nieuws
Top 100

De Top 100 Beste Games Aller Tijden is nu te koop

Staat jouw favoriet er tussen?

Geschreven door Michel Musters op

De redacties van Gamer.nl, InsideGamer en PU.nl hebben hun koppen bij elkaar gestoken en de honderd beste games aller tijden uitgekozen. Deze zijn gebundeld in de Top 100 Beste Games Aller Tijden, die nu te koop is!

Dit prachtige boekwerk telt meer dan 120 pagina's aan geschreven teksten over de honderd beste games (volgens ons dan). Onder andere Thief 2, Day of the Tentacle, Zelda: Ocarina of Time, Tony Hawk's Pro Skater 2, Baldur's Gate, Tetris, God of War en Super Mario Galaxy staan uitgebreid beschreven. 

Het magazine kost 9,95 euro en is o.a. verkrijgbaar in de betere supermarkten, de Ako, Game Mania, of lekker vanuit je luie stoel via de Reshift Store. Kopen dus! Ideaal voor je vakantie!

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

'Nee, we maken je Quake niet kapot' 'The Orion Project moest van Steam vanwege Activision'
19

Reacties op: De Top 100 Beste Games Aller Tijden is nu te koop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Omnikon

    • 23 juni 2016 11:57
    Met zo'n ouderwetse Demo-disc waar ze allemaal op staan? :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • redsd

    • 23 juni 2016 18:06
    @Omnikon Haha inderdaad, of nog beter een twilligt CD ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 23 juni 2016 12:39
    beters staat er een command and conquer game tussen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 23 juni 2016 13:25
    Als the last of us er maar tussen staat maar daar ben ik niet bang voor lol.
    Verder tof zoiets ga ik zeker halen leuk boekje voor op de wc haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sisko

    • 23 juni 2016 13:40
    @rpenning
    Gezien dat ie op de foto staat hoef je daar inderdaad niet bang voor te zijn ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 29 juni 2016 17:25
    @rpenning las een paar dagen terug zelfs dat die op 1 staat ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrblueeyes

    • 23 juni 2016 17:07
    Ik zou Battlefield bad company 2 er tussen zetten en verder:
    Battlefield 1943
    Diablo 1
    Diablo 2
    Overwatch
    Plants vs zombies garden warfare 1 & 2
    Command & Conquer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirFunkenstein

    • 23 juni 2016 21:04
    reeds besteld voor mijzelf (playstation) en gamemaat (xBox).

    Kunnen we het even heerlijk niet eens zijn met elkaar.

    GreenEgg, wat fijne biertjes… wie doet je wat…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 29 juni 2016 14:29
    @SirFunkenstein Niemand zal het ooit eens worden over deze lijst… wij zelf ook niet op de redactie haha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 25 juni 2016 20:13
    Heb hem vandaag aangeschaft. Mooi leesvoer voor op vakantie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 29 juni 2016 14:29
    @obi-twan kenobi Cool!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 29 juni 2016 14:45
    Ga deze is halen, leuk voor de nostalgie ( alleen heb ik het idee dat ik snel de neiging krijg om aantal spellen in het blad meteen op ebay te gaan zoeken ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 29 juni 2016 14:52
    Ik ga hem ook oppikken vanavond als die nog te koop is. Ook bij Primera of een Bruna?

    Zolang Final Fantasy 9, Starcraft II, World of Warcraft, Zelda: Link of the Past, the Last of Us, Uncharted 4, Counterstrike Source en Modern Warfare 1 er maar tussen staan.

    Anders ben ik genoodzaakt even langs te komen op de redactie met mijn epische/ nostalgische collectie games en kom ik jullie laten zien wat nou echt de beste games zijn xD

    Edit: vergeet ik toch even Battlefield 2 te vermelden. Ooh en Mass Effect 1, League of Legends, Baldur's Gate en minimaal één FIFA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 29 juni 2016 15:23
    @garciagarcia Zover ik weet wel Bruna in ieder geval! Mocht je em niet kunnen vinden is hij gewoon in de link in het nieuwsbericht te bestellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 30 juni 2016 09:41
    @MichelMusters
    Hij is binnen hoor, verrassende top 3 moet ik zeggen! Ga niet spoilen, maar zeker nummer 2 en 3 had ik daar nooit verwacht…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Damage Inc

    • 29 juni 2016 14:54
    Ik koop altijd 1 tijdschrift/magazine voor op vakantie. Ik ben er wel uit wat de keuze is voor dit jaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Louwter

    • 29 juni 2016 16:48
    Ik zag hem vorige week al liggen. Had hem juist online besteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 29 juni 2016 19:28
    Heb het blad ook. Het maakt me ook niet uit of ik het eens ben met de makers. Ik vind het gewoon leuk om over al die (soms oude) games te lezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 30 juni 2016 17:15
    Heb het even in de winkel bekeken en ik weet dat het allemaal een kwestie van smaak is maar geen Heavy Rain?

    Echt?