Nieuws
The Medium

De systeemeisen en een nieuwe trailer voor The Medium

Game komt volgende week donderdag uit

Geschreven door Michel Musters op
Bloober Team heeft de systeemeisen van de pc-versie van The Medium bekendgemaakt. Ook is er een nieuwe trailer uitgekomen van de game.

In onderstaand schema zijn de precieze systeemeisen voor de game te zien. In de trailer daaronder, genaamd 'What Does a Medium Do?', wordt uitgelegd wat een medium - zoals hoofdpersonage Marianne - precies is.

In The Medium bestaan er twee verschillende dimensies naast elkaar en spelers verkennen deze dimensies tegelijkertijd als Marianne. De game verschijnt op 28 januari voor Xbox Series X en S, Steam, Epic Games Store en Microsoft Store. Opvallend is dat de soundtrack van The Medium mede is gecomponeerd door Akira Yamaoka, bekend van Silent Hill.

The Medium

Dit artikel delen:

Lees meer

Rust verbreekt eigen spelersrecord op Steam Two Point Hospital-uitbreidingen onderweg naar consoles
11

Reacties op: De systeemeisen en een nieuwe trailer voor The Medium

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 20 januari 2021 08:32
    Ik mis alleen de medium settings ;) (presets niet meegerekend)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 20 januari 2021 09:02
    Waarom worden de specs voor 30 fps tentoongesteld hier?? Ik ga er vanuit dat 99% van de mensen die op pc spelen gewoon op 60fps of hoger spelen…. Toch? Of zeg ik nou iets geks?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 januari 2021 09:21
    @Markus88 klopt maar je hebt ook men zoals ik die grafics hoeren zijn, en een spel als dit zo hoog mogelijk grafics en dan vanaf 30 prima vinden.
    Maar speel ik een assasins creed waar je reactie snel moet zijn dan speel ik het op 60 of hoger en een game zoals gears 5 speel ik nu op 120 dankzei series x en dat is echt een wereld van verschil met 60 wat ik altijd speelde

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 20 januari 2021 09:25
    @hulstpower zoooo ik zou gek worden van 30fps op pc.. Ben veels te verwend haha! Maar begrijpelijk, thx voor de uitleg. πŸ‘ŒπŸ»

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 januari 2021 09:55
    @Markus88 het is een keuze he maar ik kom uit een tijdperk van dat games zoals golden eye die helemaal grijs gespeeld had op 15 fps draaide. Dus 30 is voor mij minimaal en liefst hoger, maar moet wel stabiel zijn als het bevoorbeeld 60 is maar heeft drops af en toe zet ik het liever vast op 30 of zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 20 januari 2021 16:32
    @hulstpower ja, ik ook! :D altijd de rader afplakken zodat andere niet stiekem konden spieken haha πŸ˜‚ daarom zeg ik, ben erg verwend met pc gaming

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 januari 2021 17:24
    @Markus88 was altijd player one en en kon daar door snel de kleine man pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 januari 2021 09:18
    Ga deze toch volgende week even spelen op series x en ook even op pc checken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 20 januari 2021 14:39
    typisch….
    De nieuwe consoles zijn er en optimalisatie vliegt de deur uit.
    zo geweldig ziet de game er ook weer niet uit dat ze het gegrond vinden een 3080 nodig te hebben (die niet verkrijgbaar is) voor maximale settings, ook al is deze kaar zoveel malen krachtiger dan de nieuwe consoles.

    Dit is gewoon lui gedrag van de ontwikkelaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 20 januari 2021 14:41
    Wel gek dat een rx 6800 voldoende zou zijn voor RT high en een 3080 ook.
    De 3080 doet het normaal gezien met RTX veel beter dan de 6800. (wat overigens een prima kaart is, enkel op RTX moet hij zijn meerdere wel herkennen in het groene kamp)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 januari 2021 17:27
    @do365nic hey is niet gek he dat een 3080 het beter doet op rtx een 2080ti doet het zelfs beter op rtxπŸ˜‚πŸ˜‰. Maar snap je ray tracing, maar dacht dat AMD nog helemaal geen ray tracing deed dat dat nog moet komen.