Nieuws

De Steam Summer Sale is van start gegaan

Koop Half-Life: Alyx nu met korting

Geschreven door Michel Musters op
De Steam Summer Sale is gisteravond begonnen.

De uitverkoop in de digitale winkel loopt tot 9 juli en laat spelers uit honderden games met korting kiezen. Spellen als Half-Life: Alyx, Destiny 2, Borderlands 3, Planet Zoo, Detroit: Become Human, Star Wars Jedi: Fallen Order, Halo: The Master Chief Collection en Sea of Thieves zijn met korting te koop.

Bij elke dertig euro die wordt uitgegeven, krijgen spelers 5 euro korting. Daarbij ontvangen spelers voor elke euro die ze uitgeven ook 112 punten, die in een puntenwinkel op Steam gebruikt kunnen worden voor het kopen van avatars, achtergronden en emotes.

Half-Life: Alyx

Dit artikel delen:

Lees meer

QuakeCon at Home aangekondigd Het bizarre Deadly Premonition 2 in actie
10

Reacties op: De Steam Summer Sale is van start gegaan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 26 juni 2020 08:44
    Sea of Thieves is bij mij nog steeds 39,99 helaas… Misschien maar beter ook, voor mij dan. Heb nog een te grote backlog 😅 Maar m'n vingers beginnen wel alweer te jeuken om m'n portemonnee open te trekken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 26 juni 2020 10:39
    ook gog.com heeft nu een summer sale, maar ik zie op zowel steam als gog nog geen dirt-cheap koopje voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 26 juni 2020 10:51
    Hollow Knight voor EUR 7,49 nu. Wel een aanrader!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 26 juni 2020 11:22
    @garciagarcia
    Eens! Één van de beste (misschien wel dé beste?) Metroidvania ooit gemaakt. Heb ‘m voor de PS4, PC én Switch gekocht. Zegt wel wat, denk ik 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 juni 2020 11:51
    @niqomipa de beste in dat genre blijven voor mij toch altijd de oorsprong van de naam. De metroid games (vooral super metroid) en castlevania symphony of the night. Maar Hollow Knight is zeker erg goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 26 juni 2020 12:52
    Als iemand nog pareltjes weet uit de Steam sale dan hoor ik dat graag! Ben wel toe aan wat nieuwe games om te proberen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 26 juni 2020 12:56
    een, in mijn optiek, ondergewaardeerde gem: Quantum Break, nu voor 9,25 echt een goede game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 26 juni 2020 13:26
    Shadow Tactics (soort commando's maar dan met samurai en ninja's) voor 6 euro (normaal 40)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 26 juni 2020 16:44
    Voor 4.99 euro kon ik Ori and the Blind Forest niet laten liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Piggy-Pig

    • 26 juni 2020 16:55
    @Michel Musters
    De vermindering van €5 op een aankoop vanaf €30 is maar 1-malig bruikbaar en niet bij elke aankoop van €30.