De schepping van Black & White 2 bekeken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ron Millar is de hoofdontwerper van Black & White 2, het vervolg op Black & White. Millar werkte eerder al aan games als Warcraft, StarCraft, Diablo en Goblin Commander, maar mag nu samen met de legendarische Peter Molyneux aan Black & White 2 werken. Als hoofdontwerper werkt Millar aan het ontwerp van het spel, een spel dat met de modernste techniek tot leven wordt gebracht. Dankzij deze tools kunnen steden, bo en en complete werelden met een muisklik gemaakt en verwijderd worden. Toch bestaat het ontwerpen van de levels in Black & White 2 uit veel meer dan alleen een paar muisklikken, zoals je in dit dagboek kunt lezen.Part of the key to having a wonderful time at this point is to have some great tools in place with which to manipulate things easily. This tool exists for the Black & White project, put together by combining the fantastic engineering minds here at the studio along with the desires of art and design staff. The proce of building such a tool involves quite a lot of testing and feedback. An artist or a designer using the tool will realize they need something to speed things up and request it. Once requested, it's quickly implemented and put to use. This synergy allows the team to create the wonderful landscapes and lay down the gameplay elements nece ary in any land.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou