Nieuws
Doom

Releasedatum van Doom voor Nintendo Switch aangekondigd

Horrorshooter komt volgende maand naar Switch

Geschreven door Eline Oosterloo op
Nintendo heeft via Twitter de releasedatum van Doom bekendgemaakt voor Nintendo Switch.

Het was al bekend dat de game uitgebracht zal worden rond de feestdagen. Nu heeft het bedrijf laten weten dat de game op 10 november voor Nintendo Switch verschijnt.

In september werd de resolutie van de Switch-versie van Doom voor bekendgemaakt. Zowel in dock- als handheld-modus draait de game in 720p met 30fps. Bekijk hieronder de tweet waarin de releasedatum wordt onthuld.

Dit artikel delen:

Lees meer

PS4-bundels van Star Wars Battlefront 2 op komst Limited Edition PS4 Slim 1TB van GT Sport met flinke korting bij Aldi Duitsland
24

Reacties op: Releasedatum van Doom voor Nintendo Switch aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EnkiEridu

    • 16 oktober 2017 16:56
    Nice

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 16 oktober 2017 20:19
    720P 30 FPS… whahahaha. Het is bijna 2018 xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 16 oktober 2017 22:11
    @incarnatus kom gamen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 16 oktober 2017 23:10
    @incarnatus

    Tja Nintendo he, is en blijft een kinder speelgoed maker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 16 oktober 2017 23:30
    @thedeegee
    Prima console voor jou dan met je tenenkrommend slechte en kinderachtige commentaar.

    De Switch is een prachtig apparaat met een selectie aan prachtige games. Nintendo afdoen als ‘kinderachtig’ is dom en kortzichtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fanobliv

    • 17 oktober 2017 09:25
    @sander999 iemand zijn mening/aanname dom noemen is ook erg apart hoor. Ik ben er niet helemaal over uit welk commentaar kinderachtiger s!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 17 oktober 2017 14:38
    @fanobliv
    Een console ‘kinder speelgoed’ noemen enkel en alleen omdat je er zelf niks aan vindt, zonder enige vorm van argumentatie, is kinderachtig en kortzichtig. Mooier kan ik het niet maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NextKid

    • 17 oktober 2017 08:48
    @thedeegee Ik geniet dagelijks van mijn "kinder speelgoed". Ik raad je ook aan om eentje te halen. Misschien dat je dan wat volwassener wordt;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 17 oktober 2017 13:58
    @nextkid

    Janken om een comment… omdat ik je speelgoed aanval… niet echt volwassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rouquart

    • 17 oktober 2017 18:15
    @thedeegee
    Janken, hoezo? Van repliek dienen, dat wel.
    Ken je het verschil? Ik bedoel: -begrijp- je dat?
    En daar bovenop zelf terugspeelbal spelen, zo zet je jouw maturiteit wel sterk in de verf.
    Mensen kunnen in 2017 kiezen in welk apparaat ze investeren, er zijn genoeg alternatieven. Vasthouden aan één manier van gebruik is op z'n minst archaïsch te noemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 16 oktober 2017 23:09
    Wil je het nu al ervaren?

    Start hem op je PC, zet alles op Low en Cap FPS op 30!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 17 oktober 2017 09:15
    @thedeegee En neem vervolgens je PC mee de trein in en ga daar zitten gamen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 17 oktober 2017 13:59
    @arrahant

    Dan neem je een Laptop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 17 oktober 2017 00:30
    Nu nog de releasedatum voor DLC2 voor BotW! #wachtheelongeduldig

    PS: haat aan alle Nintendo bashers … jullie zijn niet met Nintendo opgegroeid zeker?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 17 oktober 2017 07:09
    @lord-ganon Ik ben wel met Nintendo opgegroeid maar ik ben sinds de wii wel afgehaakt bij Nintendo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 17 oktober 2017 07:40
    @dunkiexl
    Zonde, de Switch is echt een top apparaat met waanzinnig goede games. Zelda is één van de beste games ooit gemaakt en Mario beloofd ook een pareltje te worden. En dan heb je nog een library vol andere top games. Van alle consoles die ik in huis heb speel ik verreweg het meest op de Switch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 17 oktober 2017 08:47
    @dunkiexl De WII was ronduit teleurstellend (zeer blij dat ik die niet gekocht heb nadat ik hem in actie had gezien bij een vriend van me), maar de Switch is een prima apparaat.

    En geloof me, ik was aanvankelijk enorm sceptisch over Nintendo's nieuwe apparaat (check mijn oudere replies over dat onderwerp op deze site maar eens :)).

    Sinds afgelopen vrijdag hebben wij thuis een Switch en er zijn nog zat games die ik ervoor wil hebben:

    - Mario + Rabbids
    - Super Mario Oddessey
    - Hollow Knight
    - Rayman Legends
    etc

    Deze machine is technisch solide en heeft een nu echt een goede lineup + voldoende toekomstige games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 17 oktober 2017 08:05
    @lord-ganon ik game nog voor de eerste nintendo maar dat betekend niet dat ik maar klakkeloos alles top moet vinden wat ze doen. De wii, wii-u en nu ook weer de switch lopen technisch ver achter en het aanbod aan games voor volwassenen is ook veel te mager. En online nog steeds weinig soeps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 17 oktober 2017 08:58
    @whopper
    Technisch inferieur zegt helemaal NIETS over de kwaliteit van de games. Noch zegt het feit dat een spel niet ‘voor volwassenen’ is ook maar iets over de kwaliteit van een game. Dat zou jij als old-skool gamer toch moeten weten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fanobliv

    • 17 oktober 2017 09:26
    @sander999 maar voor hem misschien wel? Het blijft een subjectief gegeven :-)