Nieuws
Modern warfare Remastered

De PS Plus- en Games with Gold-games van maart zijn bekend

Met o.a. Modern Warfare Remastered en Garden Warfare 2

Geschreven door Michel Musters op
Sony en Microsoft hebben de PlayStation Plus- en Xbox Games with Gold-games van maart aangekondigd.

Vanaf 5 maart kunnen PS4-eigenaren met een PS Plus-abonnement aan de slag met The Witness en Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Laatstgenoemde game is de remaster van de eerste Call of Duty: Modern Warfare-game. In The Witness verkennen spelers een mysterieus eiland en lossen ze diverse puzzels op. De game is ontwikkeld door Braid-maker Jonathan Blow.

PlayStation Plus-abonnees hebben nog tot 4 maart om de huidige PS Plus-games voor PlayStation 4 te downloaden. Het gaat om For Honor en Hitman. Tot 9 maart kunnen ook nog PS3- en Vita-games binnengehaald worden, waaronder Metal Gear Solid 4. Daarna worden er maandelijks geen PS3- en Vita-games meer bij een PlayStation Plus-abonnement aangeboden.

Xbox Live Gold-leden kunnen de gehele maand maart Adventure Time: Pirates of the Enchiridion downloaden. Daarnaast is van 16 maart tot 15 april de shooter Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 beschikbaar.

ok komen de originele Xbox-game Republic Commando (van 1 tot en met 15 maart) en Metal Gear Rising: Revengeance van PlatinumGames (van 16 tot en met 31 maart) beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Star Wars Jedi: Fallen Order wordt op 13 april onthuld Kijk hier de Pokémon Direct over Sword en Shield terug
14

Reacties op: De PS Plus- en Games with Gold-games van maart zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 28 februari 2019 08:36
    Ik hoop dat Sony met een verdomd goeie verklaring komt waarom er nu nog maar 2 games in plus zitten. Of alle games moeten vanaf nu triiiiplleee AaaaA zijn (jim sterling voice) maar dit is best schandalig.

    Waarom geen psVR games erbij (ja kan ik eigenlijk wel bedenken..) of 2 kleinere indies?

    Ik zal mijn ps+ er niet om cancellen omdat ik nog heel veel online game maar dit is wel een dikke downgrade zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heijaangel

    • 28 februari 2019 09:16
    @casualkiller
    Ze hebben wel een half jaar (of al langer) aangekondigd dat ze gingen stoppen met de ps3 en vita games. Dat moment is nu aangebroken. Vandaar dat er nu maar 2 games in zitten. Ik heb alleen niet ergens kunnen lezen of het nu maar bij 2 games blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 februari 2019 09:45
    @Heijaangel Dat wist ik en begrijp ik, je moet op een gegeven moment iets loslaten , maar het kader van we gaan de service veranderen en ipv 6 games krijg je er nu nog maar 2 en we doen niets aan de prijs vind ik niet kunnen eigenlijk.

    Ik zou al heel lang willen dat ze ps+ en online gamen scheiden zodat je enkel nog maar voor het 1 of het ander betaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heijaangel

    • 28 februari 2019 10:00
    @casualkiller
    Ja heb je gelijk in en het voelt wel alsof je iets mis of als een klap in je gezicht (klein klapje :) )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 28 februari 2019 09:54
    @casualkiller Inderdaad, het aanbod is nu minder geworden.
    2 extra indie games of een PSVR game was meer gepast geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 februari 2019 11:07
    @casualkiller toen de vita en ps4 games erbij kwamen ben je toch ook niet heel veel meer gaan betalen of wel? Of was het prettiger geweest als ze bij de introductie van de ps4 games direct de ps3 games hadden geschrapt voor je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 februari 2019 11:30
    @Jumpman volgens mij is het nog een tientje omhoog gegaan in het afgelopen jaar :) Maar ik betaal niet voor ps+ games, (want zo gauw je abbo afloopt heb je er niets meer aan) , ik betaal voor multiplayer, de meeste games die ik wil hebben koop ik toch. Het is een lokkertje, een extraatje om je op de service te houden. kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die enkel ps+ hebben alleen voor de 'gratis' games !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 februari 2019 11:54
    @casualkiller Die zijn er wel degelijk. Ik speel zelden online en het meeste couch co-op. Ik heb plus al sinds het begin en voor 60 euro per jaar (koop het vaak met korting voor 45 per jaar) krijg ik meer dan genoeg games er voor terug die ieder jaar weer een verlenging rechtvaardigen. Maar daarbij gezegd, ik heb al meer dan een jaar of 2 mijn ps3 niet eens meer aangehad dus die games geven ze weg maar eigenlijk zonder rede. Ik kan me voorstellen dat dit voor meer gamers geld. Zit er iedere 3 maanden er ten minste 1 game voor de ps4 erbij die okee-isch is dan ben ik er al tevreden over. Daarbij leer ik zo ook games kennen die ik anders niet eens zou hebben geprobeerd ivm niet mijn smaak of gerne. Wordt gelukkig daardoor soms wel eens positief verrast :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 28 februari 2019 12:29
    @Jumpman dat heb ik dus ook. Fijn om ook verrast te worden door games die ik anders niet zou spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jcp85

    • 28 februari 2019 12:02
    @casualkiller ik vind het moeten betalen voor multiplayer iets wat voor mij niets toevoegt in een abonnement. Ik heb al betaald voor de hardware en de game waarom zit een basisfunctionaliteit als multiplayer achter een betaalmuur? Helemaal vergeleken met pcgaming. Daar gaat niets van de hardwareaankoop naar de platvormhouder, de games zijn goedkoper en de servers vaak sneller en stabieler. Wat verantwoord het abonnement dan tov gratis multiplayer op pc?

    Ik voel me dan ook enigzins door Sony in een abonnement gechanteerd en de 'gratis' games voegen dan nog iets van waarde toe. Hoewel dat in de praktijk ook tegenvalt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 28 februari 2019 09:25
    Leuk, heb vroeger Modern Warfare nog gekocht en gespeelt, ben benieuwd of ik nog wat nostalgie naar boven kan krijgen.
    En verder vind ik dat ze Ps Vita bezitters tegemoet mogen komen met 70% korting op elke digitale Vita game aankoop, we worden wel heel erg in de kou gelaten zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Thobiassen

    • 28 februari 2019 10:13
    Ik heb liever 2 Top games dan 4 games waaronder 2 x indie rommel!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 28 februari 2019 12:13
    Vind het raar dat mensen zeuren over het feit dat er maar 2 games zijn ipv 6, ik heb letterlijk sinds mijn ps4 in huis is, geen enkele vita of ps3 game die we gratis kregen aangeraakt… plus het feit dat de 2 games die er nu aankomen in maart gewoon 2 prima games zijn, niet halfbakken indies

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fifa

    • 1 maart 2019 14:58
    ok komen? Dit moet toch zijn Ook komen?