Nieuws
need for speed heat

De PlayStation Plus-games van september zijn gelekt

Need For Speed Heat, Toem en Granblue Fantasy: Versus

Geschreven door Marvin Toepoel op
De PlayStation Plus-games van september 2022 zijn op voorhand gelekt.

Allereerst kunnen PlayStation Plus Extra-, Premium- en Essential-leden de PS4-versie van racegame Need For Speed Heat gratis downloaden. Die versie is ook speelbaar op de PS5. Hetzelfde geldt voor vechtspel Granblue Fantasy: Versus (voor PS4, ook via backwards compatibility speelbaar op PS5).

De derde game is het zwart-witte avonturenspel Toem, waarin spelers een wereld moeten verkennen en geheimen bloot moeten leggen door middel van een fotocamera. Alle games zijn vanaf 6 september tot 4 oktober (11.00 uur) te claimen.

De PS Plus-spellen zijn gedeeld door Dealabs-gebruiker billbil-kun, die de afgelopen maanden ook al de juiste PS Plus-games wist te lekken voor Sony ze zelf bekendmaakte.

De huidige PlayStation Plus-games kunnen nog tot 6 september geclaimd worden. Het gaat om Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 (PS4 en PS5), Yakuza: Like a Dragon (PS4 en PS5) en Little Nightmare (PS4). Gebruikers kunnen door de games eenmalig te claimen ze altijd downloaden en spelen, mits ze een actief PlayStation Plus Extra-, Premium- of Essential-abonnement hebben.

Bron: Dealabs

Dit artikel delen:

Lees meer

NetEase koopt Detroit: Become Human-maker Quantic Dream ‘Nieuwe Nintendo Direct in de week van 12 september’
10

Reacties op: De PlayStation Plus-games van september zijn gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Snoop213

    • 31 augustus 2022 11:12
    Geen beste maand. Wanneer komt The last of us 2 een keer naar deze dienst?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 31 augustus 2022 12:02
    @Snoop213 waarom koop je de game niet gewoon voor 2 tientjes? Is het meer dan waardt toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 31 augustus 2022 12:19
    @Markus88 dat heb ik al gedaan. Het is meer dat ik het vreemd vind dat deze game nog op deze dienst ontbreekt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 augustus 2022 12:25
    @Snoop213 hij heeft ie niet op ps now gestaan en is er toen afgegaan toen zw naar dit model gingen. Dacht dat ik hem keer via now gedpeeld had

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 31 augustus 2022 11:16
    Niet echt spellen die voor mij persoonlijk interessant zijn. Ik ben geen racing of fighting game fan, maar ach ik voeg ze altijd maar toe aan de bibliotheek voor het geval ik ooit een keer zin heb om zo'n type spel te spelen. Ik heb ps plus premium ook vooral voor de extra catalogus en premium voor de streaming van de ps3 games (waar ik praktisch niets van gespeeld heb) en deze essential games zijn voor mij altijd maar bonus :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 31 augustus 2022 13:00
    Wat een rotzooi….En waar blijven de nieuwe games voor Extra en Premium?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 31 augustus 2022 13:39
    @The_Stifmeister Die worden altijd iets later aangekondigd. iig Yakuza 3 t/m 6 als het goed is en nog wat andere. Wel aardig maar ik hoop dat het vanaf oktober toch wel wat beter gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 31 augustus 2022 18:08
    @The_Stifmeister
    Nevermind 20 september komen deze naar plus

    h**ps://playsense.nl/509908/deathloop-watch_dogs-2-syphon-filter-2-en-meer-komen-in-september-naar-playstation-plus/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 31 augustus 2022 18:18
    @adutchman
    Ik zie het. Mooi lijstje. Deathloop stond al op mijn to-do list.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 31 augustus 2022 14:37
    NFS niet zo boeiend maar granblue fantasy versus van Arc systems stond al een tijd op mn wishlist.. goeie fighting game!!