Nieuws
Vampyr

De PlayStation Plus-games van oktober zijn bekend

Vampyr en Need for Speed: Payback

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van oktober bekendgemaakt.

Vanaf 6 oktober kunnen leden van PlayStation Plus zonder verdere kosten twee games downloaden en onbeperkt spelen, zolang het Plus-abonnement maar intact blijft.

Het gaat komende maand ten eerste om de spannende actie-adventure Vampyr. Het spel van Dontnod Entertainment laat spelers in de huid kruipen van een vampier die tegelijk een geneesmiddel voor de 'ziekte' probeert te vinden. De tweede game van oktober is racegame Need for Speed: Payback.

Beide spellen kunnen tot 2 november binnengehaald worden. Op dit moment kunnen Plus-leden Street Fighter 5 en PlayerUnknown's Battlegrounds nog downloaden. Dat kan tot en met 5 oktober.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dirt 5 laat spelers rondscheuren in Kaapstad Halloween-update voor Animal Crossing: New Horizons nu beschikbaar
18

Reacties op: De PlayStation Plus-games van oktober zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Paxopoxo

    • 1 oktober 2020 08:58
    Prima maand, beide games die ik vaak langs zag komen maar niet wilde kopen. Kan ze nu mooi uitproberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 1 oktober 2020 09:04
    HAHAHAH Vampyr en NFS!!

    XBOX krijgt tenminste Triple A KWALITEITSGAMES als Sphinx & Costume Quest deze maand /sarcasm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 oktober 2020 09:49
    @tyberium Ja de geven sinds gamepass bijna niks bijzonders meer weg op games with gold.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 1 oktober 2020 10:12
    @tyberium
    Ach, ik zou de goede PS+ games zo inruilen voor een service als Gamepass 😁 (en nee, dat is niet PS Now)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 1 oktober 2020 10:28
    @tyberium Als je het van de gratis gamepies moet hebben is het wel een tikkeltje erg met je gesteld.. die zijn meestal voor de leuk. Maar goed; iedereen ziet dat ps deze maand net even betere games heeft, prima (kijk even de lijst na, doorgaans vind ik gold alsnog betere games weggeven). Gold is inderdaad wel minder en minder aan het worden (door gamepass uiteraard); al moet ik zeggen .. vorige maand kregen we The Division.. en opeens zit ik bijna iedere avond met maatjes dat spel te knallen; dus wat betreft haal ik er alsnog wel plezier uit. Oktober is bij Xbox altijd beentje horror/spooky/halloween themed.. en dat doen ze deze maand ook weer leuk (zeker niet spectaculair)

    Gelukkig spelen we via gamepass wel vanaf vandaag Doom Eternal !! BOOOM!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 1 oktober 2020 11:21
    Oef, iemand is gefrustreerd dat Microsoft tegenwoordig met de scepter zwaait. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 1 oktober 2020 12:44
    @denver Ik heb zelf een Xbox en géén PlayStation, maar ik vind het soms leuk om even de trollen te voeren (hè kleinekoosjer ;) )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 1 oktober 2020 12:48
    @denver ho ho ho dit is jouw voorkeur hè. Er is nog niets beslist. Voorlopig vind ik de Xbox en de ps5 erg slap beginnen. Gamepass is leuk, maar ik mis de echte knallers op Xbox. Potentie heeft het zeker waar de Xbox mee bezig is, maar hoop niet dat het weer gepaard gaat met gecancelde games en slappe aftreksels. Mij boeit het zeker niet ben gelukkig in
    de positie dat ik ze allebei kan halen, maar vind jouw en tyberiums reactie erg kinderachtig en provocerend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 1 oktober 2020 16:10
    @denver
    Welke scepter precies?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 2 oktober 2020 15:08
    @niqomipa De 'kijk ons eens een leuke service hebben' scepter, want voor de games hoef je geen XBox te kopen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 3 oktober 2020 07:15
    @garciagarcia
    Precies. Maar zoals gewoonlijk reageert Denver niet op zijn eigen achterlijke posts als iemand hem erop aanspreekt. Beetje dom in de ruimte lullen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 7 oktober 2020 08:29
    @niqomipa dat is een beetje jammer aan deze site. Mensen posten iets en reageren daarna nooit meer op een reactie. Zo zijn er weinig interessante discussies op dit platform.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 7 oktober 2020 09:05
    @garciagarcia
    Klopt. Ze zouden gewoon een forum moeten maken, lijkt me meer dan genoeg animo voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 oktober 2020 10:29
    Is Vampyr nou eigenlijk wat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 1 oktober 2020 11:07
    @fonsrutte het is een interessante game, die helaas omlaag wordt getrokken door zeer logge cimbat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 oktober 2020 13:48
    @darkmanwls ik moest best lang nadenken voor ik erachter kwam dat je combat bedoelde ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 1 oktober 2020 11:11
    @fonsrutte Het heeft best interessante ideeën, voor 'gratis' is dat wel leuk om te proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TomKerkhof

    • 1 oktober 2020 14:13
    @fonsrutte De combat is inderdaad niet bepaald het interessantste onderdeel van het spel en vooral heel beperkt, maar persoonlijk heb ik toch heel erg van de game genoten. Vooral het sfeertje en het onderwerp doen het bij mij altijd erg goed, dus als je klassieke horror-sfeer, vampieren en morele dilemma's kunt waarderen is het waarschijnlijk best de moeite waard het te proberen. Zeker als dat voor nop kan.